6 tips over Vakantiepark Rockley Park

• ruud_ingeborg, 17-07-2013 Rapporteren

het park is erg heuvelachtig dus voor mensen die slecht ter been zijn of kort van adem is het aan te raden een caravan vlakbij het centrum te vragen, hoewel je de auto naast je caravan kunt zetten en dus mag gebruiken om naar het centrum te rijden.

• Gea Wilpshaar, 25-07-2013 Rapporteren

Leuke excursies: boottocht in Poole bay, Lulworth Cove, Durdle Door, Portland Island en Weymouth.Er is een groot overdekt winkelcentrum in Poole.

• Linda Pronk, 06-08-2012 Rapporteren

Sandbanks en de natuur gebieden in de omgeving, lekker gegeten bij het restaurant aan het einde van de Napierroad. Ben de naam even kwijt.

• miranda, 04-07-2015 Rapporteren

Farmers Palmers , den leuke kinderboerderij, wel tegen kosten! KrAbben vissen op de pier bij het strand, loopafstand van het park. (Een krablijntje kost bij de Tesco maar 1 pond ipv 1,50) In weymouth sealife en het strand

Winkelen in bournemouth en niet in Poole, veel leuker centrum

We hebben een aantal aanbieders voor Rockley Park voor je op een rij gezet:

• elmo20042004, 08-09-2014 Rapporteren

Studland beach mooi strand. Longleat safaripark erg mooi maar prijzig. Safari wel risicovol Monkeyworl erg leuk Cheddar Gorge ook mooi en leuk om te doen Stone henge moet je gezien hebben natuurlijk Wells erg mooie cathadraal en stadje Wij waren lid geworden van National Trust en kan je gratis naar Stone henge+parkeren, gratis parkeren Studland Beach, entree Corfe castle +parkeren en veel meer maar wij hadden zo ons lidmaatschap eruit en simpel met parkeren soms.

• Carla, 12-05-2015 Rapporteren

Tank Museum ! Botanische Tuin in Bournemouth. Fossielen zoeken bij Lyme Regis aan de Jurassic Coast