Vakantiepark Rockley Park

• Sauna
Meer vakantiepark info

21 reviews over Vakantiepark Rockley Park

• 8miranda04-07-2015

Veel animatie maar geen speeltuinen voor kinderen

Een heerlijke vakantie gehad twee weken in een deluxe caravan, de caravan was alleen niet zo luxe als gehoopt.mminpunten waren dat er wel tapijt lag maar geen stofzuiger aanwezig was. Dit is niet te doen met een peuter van 3 en een baby van 6 maanden. Het park wilde geen stofzuiger beschikbaar stellen. Tevens ontbreekt er een koffiezetapparaat of een goed alternatief hiervoor .

Op het park is in het hoofdgebouw veel te beleven, al is het binnenzwembad klein, wel netjesen schoon met veel life guards, op het park zijn geen speeltuinen voor de kinderen, een zeer groot gemis voor zo'n groot park. Let op dat je wel buitenstoeltjes meeneemt, deze zijn vaak niet aanwezig.

Het park zelf is zeer schoon en verzorgd, dagelijks werd het gras gemaaid, de seaside quad is leuk en er is veel te doen voor volwassenen in de avond ( zelf geen gebruik van gemaakt ivm jonge kinderen)

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Carla12-05-2015

Prima plek!

Wij hadden een mooie bijna nieuwe zeer grote en ook schone caravan. Alles erop en eraan en altijd fijn bij deze keten dat de bedden al zijn opgemaakt!! Enige minpunt was de ligging van onze caravan, direkt achter het hoofdgebouw. Dus 's avonds live muziek in de eigen caravan..... Ook het park is zeer schoon. Wij hadden een probleem met de verwarming en binnen 10 minuten stond er iemand op de stoep en was het opgelost!! Wel moeten ze wat doen aan het parkeergedrag van de gasten bij het hoofdgebouw!! Het park ligt prima voor wat betreft de omgeving, veel te zien en te doen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8elmo2004200408-09-2014

Zeer grote camping

Zeer grote en nette camping met een enorm Engels gehalte en geen tot weinig toeristen van het vaste land. Onze caravan was groot en voldeed prima. Terras was karig en geen lekker zitje. Wij hebben wel gezwommen maar was geen topper en viel de kids wel wat tegen (4+10+12+14). Gokhal typisch Engels maar kids gingen met Pound heen en bleven lang weg. Vonden ook geld. Restaurant niet gebruikt maar zelf gekookt.Lidl om de hoek en Asda (mega) in Poole. Kleine Spar op camping. Veel erop uit geweest en een goede uitvals basis voor dagjes weg. Prijzen supermarkt iets duurder dan hier en dagjes weg erg prijzig en zeker aanrader om eerst te checken voor je iets gaat doen. Sport activiteiten waren leuk maar duur. En alles vooraf boeken, vonden wij niet handig vanwege weer en dagjes weg.

Erg vriendelijke mensen waar je ook bent. Reistijd vanaf Amsterdam 3,5 uur naar Duinkerken, 2 uur boot naar Dover en daarna weer ruim 3 uur naar Poole. TomTom is handig maar neem ook een kaart mee.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8ollie.pluis19-08-2014

Groot park

Groot caravanpark, mooi opgezet. Zo vanaf het park richting de baai met uitzicht. Caravan was netjes, maar geen terrasstoelen, maar dat is niet standaard. Dus de eetbank naar buiten.......

Wederom een Engels park met dito gokhal, mooi zwembad, zeker de glijbaan en prima entertainment in de avonduren.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Gea Wilpshaar25-07-2013

Prima park, mooie nieuwe stacaravan

Wij zijn hier een midweek geweest. Na een heel slechte ervaring op een ander Haven park meteen bij het inchecken om een upgrade gevraagd naar een 3 kamer caravan ( kostte slechts 20 pond). We kregen een splinternieuwe caravan met 3 slaapkamers, 2 wc's , 2 tv's, mooie keuken en tuinmeubilair. Park ziet er netjes en groen uit. Zwembad is klein, niet zo interessant voor grotere kinderen. Er zijn wel heel mooie stranden in de buurt. Eén keer fish and chips gegeten op het park, was bar slecht.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8ruud_ingeborg17-07-2013

Hele fijne vakantie !!

We hadden een vrij nieuwe caravan dus die was pico bello in orde, de ligging was ook perfect, personeel in de restaurants was vriendelijk alleen weinig keuze in eten veel hamburgers enz. maar goed dat was wel onze verwachting de kwaliteit was redelijk goed. verder zag het park er netjes uit er was een strandje met mogelijkheden om te varen en andere watersporten te doen, al met al een aan te bevelen park.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Linda Pronk06-08-2012

Prima park.

Wij verbleven een week op Rockley park met 3 kinderen, op zich een prima park, alleen jammer dat er niet meer speeltuintjes voor de kinderen verspreidt op het park zijn. Zwembad erg klein voor de grote van het park en geen uitdaging voor grotere kinderen. Erg leuk het krabben vangen op het strandje, maar wil echt lekker naar het strand moet je verder rijden naar Sandbanks, echt supermooi strand. En dat gokgebeuren dat hoeft van ons niet! Caravans zijn prima, engelse inrichting, maar wel netjes!!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8kamphof_hj06-08-2011

Mooi groot park met supermooie caravan

Wij verbleven 4 nachten op Rockley Park in een prachtige caravan (vanwege een upgrade geen idee waarom). Super caravan met grotere bedden, 2e toilet, aparte eethoek en zithoek, elektrische haard, tv met dvd speler. De ligging van deze caravan aan de rand van het park was ook super, de kinderen liepen zo de natuur in om bramen te plukken of in een boom te klimmen. Er is een strandje bij het park, maar erg klein, wij gingen liever naar het zwembad. Het buitenbad ging op 10 uur open en om 10 voor 10 moest je in de rij gaan staan wilde je een ligbedje kunnen bemachtigen. Maar als dat gelukt was was het prima uit te houden. Het park is verdeeld in terrassen en de caravans liggen over het algemeen erg mooi. Het natuurgebied op/aan het park is ook erg mooi, je loopt zo naar het water waar je krabben kunt vangen. Al met al hebben wij van ons verblijf op Rockley Park genoten, ook mede dankzij het prachtige weer!

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Linda Baerveldt09-08-2010

Leuk voor watersporters.

Vanuit Allhallows doorgereisd naar Rockley Park. Ontvangst niet super. Caravan zag er op het eerste gezicht goed uit (superior), geen buitenmeubeltjes, er is veel gedaan om de omgeving gezellig te maken. Niet zo'n rijtjescamping, maar even schrikken was de trein die elk moment achter de caravan langsdendert en de bootopslag van 6 hoog. Gelukkig hadden we daar geen uitzicht op, lijkt mij vreselijk. Grappig klein strandje, maar hoe druk is het daar als het mooi weer is? Weer enorme gokhal en allerlei fastfood. Wel gezellig was de Mash en Barrel, wifi en leuke zitjes. uitzicht op het zwembad. Veel gebreken aan de caravan, werd wel meteen verholpen, maar toen we voor de Wkfinale de tv wilden aanzetten, bleek de antenne helemaal te ontbreken!!! Geen zin meer om te gaan bellen, dus naar de M&B! Naar Lulworth Cove en Durdle Door geweest. Mooie wandeling! Ook Corfe Castle is erg leuk! loop het dorp helemaal uit, dan heb je een prachtig gebied om te wandelen. De ruine blijf je overal zien.

• 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Liek19-08-2009

Drukke camping, leuke omgeving.

Camping was druk,caravans wel dicht op elkaar,is wel te doen.Trein geen last van gehad,je hoort en voelt hem wel.Strandje is minimaal,wel mooi uitzicht.Auto bij caravan parkeren. Caravan was erg oud,wel ruim,maar ook oubollig ingericht.Voor een paar dagen goed te doen.Plaza wederom gokautomaten en wat vertier voor de kinderen.Ze hebben wel allerlei sport en entertainmentprogramma's.Zwembad klein.Eten veel te vet. Aanraders Corfe Castle en Lulworth Castle.Beide op een half uurtje rijden.Die bij Lulworth heeft ook een animal farm,kunnen de kinderen zelf de dieren voeren.Er is ook een klein middeleeuws dorpje waar ze kunnen kijken of een schild kunnen verven en er is een gevecht met ridders op paarden.Lulworth Cove ligt er vlakbij,met mooie kustlijn en kiezelstrand.Je kan daar snorkelen en met een boot de zee op.Ook kan je de rotsen beklimmen en genieten van het uitzicht.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

6 tips over Vakantiepark Rockley Park

• ruud_ingeborg, 17-07-2013

het park is erg heuvelachtig dus voor mensen die slecht ter been zijn of kort van adem is het aan te raden een caravan vlakbij het centrum te vragen, hoewel je de auto naast je caravan kunt zetten en dus mag gebruiken om naar het centrum te rijden.

• Gea Wilpshaar, 25-07-2013

Leuke excursies: boottocht in Poole bay, Lulworth Cove, Durdle Door, Portland Island en Weymouth.Er is een groot overdekt winkelcentrum in Poole.

• Linda Pronk, 06-08-2012

Sandbanks en de natuur gebieden in de omgeving, lekker gegeten bij het restaurant aan het einde van de Napierroad. Ben de naam even kwijt.

2 vragen over Vakantiepark Rockley Park

• Maartje Bouland, 07-02-2019

glutenvrij

Ik zou graag willen weten of er ook glutenvrije mogelijkheden zijn op het park.

• supernaturals, 30-10-2011

de Caravan

Wij gaan in mei 2012 naar dit park. Welke caravan kunnen wij het beste boeken? En zijn de bedden in de slaapkamer te verplaatsen zodat er ruimte is voor een kinderbedje? Wil het bedje niet in de huiskamer zetten.

supernaturals, 06-08-2012

Bedankt, wij zijn inmiddels geweest en 1 slaapkamer was omgebouwd zodat we een kinderbedje zelf konden plaatsen.

Linda Pronk, 06-08-2012

Er is zeker geen plaats in de slaapkamers voor een kinderbedje, dan moet je een caravan met extra kamer boeken en de bedden op elkaar stapelen. Je moet dus een luxere caravan boeken met 3 slaapkamers, mooie plek is beach vieuw, dicht bij alles en uitzicht over zee!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan