Polperro

Vakantie in Polperro

We hebben een aantal aanbieders voor Polperro voor je op een rij gezet:

Reviews over Polperro

• 9anaid31-07-2014

beautiful

Much to see and do. Lovely place but expensive parking. 4 pound for 2 hours.

• 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2014

• 9maria robinson19-07-2012

lovely old place

lots of little areas to explore. Boat trip round the bay beautiful and stunning.Great that no cars are allowed into the village,as the walk down is interesting and beautiful.You can get onto the small tram if you dont want to walk into the village.Must see place

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10JJ.23-06-2012

Mooie omgeving. pittoresk havenplaats

Prachtig Polperro, heel pittoresk. Je kunt er heerlijk eten, wandelen en genieten van de omgeving. In Looe is een groot strand en ook dit is een pracht van een havenstadje met gezellige winkels en restaurants.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Leen-V23-08-2009

beetje overroepen

Polperro is mooi gelegen maar het is natuurlijk stom als de auto's van bewoners nog in het stadje mogen en enkel de auto's van bezoekers geweerd worden. Verder is te toeristisch. beetje overroepen vonden wij.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving

augustus 2009

• 10adriaan17-08-2009

perfectie van rust

ik heb jaren in polperro op vakantie geweest (cottages in het dorp). wie rust zoekt krijgt deze alleen in de zomermaanden kan het overdag heel touristis zijn door 1dags touristen die polperro komen bezichtigen. idiaal voor vissers die langst the cliffs of pier willen vissen.of met bootjes op zee willen vissen maar daar moet je in looe voor zijn. laatste 10 jaar is polperro enorm veranderd het is echt alleen nog gericht voor rijkelui die een rustige vakantie willen doorbregen door het tourisme zijn de prijzen echt belachelijk duur geworden om nog iets te huren. maar de wandelinge zijn prachtig paar kilomet wandelaftand heb je talland bay een strand of afgelegen onbevokte ongerepte stranden die je gezellig met tween kan genieten. polperro is een must uiterlijk is de tijd er echt blijven stil staan (en de vissers ook natuurlijk ;) ) als ik de lotto zou winnen zou ik weten waar ik mijn leven verder zou willen opbouwen. laatste reisdata wegens de dure pond 01/08/2004 01/09/2004

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 5Stranden

augustus 2009

• 9Michel uit België31-05-2007

Schitterende ligging en meest authentieke vissersdorpje van Cornwall. Net iets voor een film van Agatha Christie. Spectaculair hoe de oceaangolven op de grote rotspunten inbeuken; je kan hier ook de lokale specialiteit proeven : vers gebakken 'cornish pasties', een lap deeg die in de helft wordt omgeslagen en gevuld met vlees, groenten vis of, voor de zoete monden, fruit en gefrituurd. Zeker proberen, het is niet zo zwaar als het klinkt. Polperro mag nooit op je triplijstje ontbreken.

• 9Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd in mei 2007

• 8Petra07-05-2007

Zeer mooi dorpje met wel hele smalle straatjes. Loop vooral door naar de hoge klif aan de noordzijde van het dorp, vanaf dat punt heb je een geweldig mooi uitzicht op de haven en de oceaan. verder zijn er nog echt authentieke winkeltjes in het dorpje en zou je denken dat de tijd er stil heeft gestaan.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving