Reviews over Polperro

Seaview Holiday Village in Polperro

JJ.,
    23-6-2012

Accommodatie is redelijk tot goed te noemen. Bedden liggen goed, zitmeubelen is echter dringend aan vervanging toe. Er zat een nieuwe keuken in ons huisje, de Regal Plus met Seaview en balkon.

Park ligt net even buiten Polperro. Personeel is zeer vriendelijk en nemen direct aktie als iets niet in orde is. Restaurant is aanwezig, doch niet echt gezellig ingericht en ´s avonds is er voor de kleintjes iets te doen en later op de avond voor de grotere mensen onder ons, bijv. muziekoptredens met bandjes, zangeressen of zangers. Prijs van huisje was goed te noemen, slechts 211,00 euro in mei 2012. Voor de kinderen is er een kinderspeeltuin. Een buiten en een binnenbad met terras voor groot en klein met toezicht.

Polperro scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews