Polperro

Reviews over Polperro

Mooie omgeving. pittoresk havenplaats

JJ.
    23-6-2012

Prachtig Polperro, heel pittoresk. Je kunt er heerlijk eten, wandelen en genieten van de omgeving. In Looe is een groot strand en ook dit is een pracht van een havenstadje met gezellige winkels en restaurants.

Gereisd Met partner in Sat May 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

beetje overroepen

Leen-V
    23-8-2009

Polperro is mooi gelegen maar het is natuurlijk stom als de auto's van bewoners nog in het stadje mogen en enkel de auto's van bezoekers geweerd worden. Verder is te toeristisch. beetje overroepen vonden wij.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

perfectie van rust

adriaan
    17-8-2009

ik heb jaren in polperro op vakantie geweest (cottages in het dorp). wie rust zoekt krijgt deze alleen in de zomermaanden kan het overdag heel touristis zijn door 1dags touristen die polperro komen bezichtigen. idiaal voor vissers die langst the cliffs of pier willen vissen.of met bootjes op zee willen vissen maar daar moet je in looe voor zijn. laatste 10 jaar is polperro enorm veranderd het is echt alleen nog gericht voor rijkelui die een rustige vakantie willen doorbregen door het tourisme zijn de prijzen echt belachelijk duur geworden om nog iets te huren. maar de wandelinge zijn prachtig paar kilomet wandelaftand heb je talland bay een strand of afgelegen onbevokte ongerepte stranden die je gezellig met tween kan genieten. polperro is een must uiterlijk is de tijd er echt blijven stil staan (en de vissers ook natuurlijk ;) ) als ik de lotto zou winnen zou ik weten waar ik mijn leven verder zou willen opbouwen. laatste reisdata wegens de dure pond 01/08/2004 01/09/2004

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Schitterende ligging en meest authentieke vissersdorpje de

Michel uit België
    31-5-2007

Schitterende ligging en meest authentieke vissersdorpje van Cornwall. Net iets voor een film van Agatha Christie. Spectaculair hoe de oceaangolven op de grote rotspunten inbeuken; je kan hier ook de lokale specialiteit proeven : vers gebakken 'cornish pasties', een lap deeg die in de helft wordt omgeslagen en gevuld met vlees, groenten vis of, voor de zoete monden, fruit en gefrituurd. Zeker proberen, het is niet zo zwaar als het klinkt. Polperro mag nooit op je triplijstje ontbreken.

Gereisd Anders in mei 2007

Zeer mooi dorpje met wel hele smalle straatjes

Petra
    7-5-2007

Zeer mooi dorpje met wel hele smalle straatjes. Loop vooral door naar de hoge klif aan de noordzijde van het dorp, vanaf dat punt heb je een geweldig mooi uitzicht op de haven en de oceaan. verder zijn er nog echt authentieke winkeltjes in het dorpje en zou je denken dat de tijd er stil heeft gestaan.

Gereisd Anders in Mon May 07 2007 21:26:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Polperro scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews