Camping Perran Sands Holiday Park

CampingWeer vandaag17°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Perran Sands Holiday Park voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping Perran Sands Holiday Park in het Nederlands

Met oudere kinderen

geweldig

Jacqueline
13-8-2017

Geboekt via touroperator als onderdeel van een rond reis met verblijf op 3 parken waaronder Perran Sands. Perran sands veruit de beste park en achteraf jammer dat wij op de ander 2 parken ook verbleven. Wij hadden een de luxe caravan die bijna nieuw leek, niets ontbrak, super schoon, ouder slaapkamer groot, kinder kamer wel krap. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie, qua voorzieningen; klein supermarktje waar je wel eigenlijk alles kunt kopen maar qua prijs meer geschikt voor vergeten boodschappen. Eetgelegenheden: fish & chips, Mash and Barrel waar je met kinderen goed kunt eten, er schijnt ook een burger king te zijn maar ik heb hem niet gezien. Strand; flinke daling dus gespierde kuitjes na een week! maar een geweldige strand met strand tentje waar je een versnapering kunt kopen (geen alcohol), hier ontbreekt alleen een wc. Strandwacht goed aanwezig en heel oplettend (je kunt bij eb naar het dorpje Perranporth lopen maar bij vloed niet, hier wordt goed op gelet en gewaarschuwd. Je kunt er in kleine groepjes surf les nemen. Prachtige duinen waar je overal mag lopen. Uitstapjes in de buurt: Perranporth een leuke dorp, met leuke winkeltjes. Saint Ives geweldig (stop and ride aan te raden; parkeren en met de trein verder, kom je vanzelf tegen onderweg naar Saint Ives).

Zwembad: niet veel, te klein als iedereen bij slecht weer wil zwemmen, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

ruime stacaravan

sandra
28-1-2015

Park ligt vlak aan zee, helaas bij ons te koud en regenachtig om in zee te zwemmen. Leuke midgetgolfbaan

Goed vakantiepark

Joy
1-8-2014

Goed vakantiepark met uitstekende ligging t .o.v. bezienswaardigheden. Weinig buitenruimte bij accommodaties.

Prima vakantieplek!

maria mast
15-8-2013

Heerlijke plek. Mooi gelegen op en tussen de duinen. Goed wandelen in de omgeving. Mooi, breed strand. Veel te doen in de omgeving, voor jong en oud. Erg goed campingrestaurant!

Heerlijke camping

Daniëlle
24-12-2011

Perran Sands geeft je echt een vrij gevoel! Je zit boven op een klif, waarbij een prachtig strand is (wel een wandeling). Hier heb ik een heerlijke vakantie gehad! Leuke uitstapjes naar Lands End zijn hier mogelijk.

Er heerst een subtropisch klimaat, en je komt als je wat rond gaat rijden overal palmbomen tegen in tuinen. Wij hebben ook maar 1 dag regen gehad. Ook op de camping is van alles te doen voor jong & oud. Zwembad valt wel tegen, is totaal niet gezellig.

Deze camping is geweldig als je in een mooi gedeelte van Engeland wilt zitten.

Mooi vakantiepark, gunstige ligging

myrapattikawa
8-8-2011

Mooi vakantiepark, wel grootschalig maar voor iedereen wat wils. We zaten vlakbij het strand. Caravan was ruim vergeleken die wij in Frankrijk meestal huren. Wel een grote gokhal,vreselijk. Binnen en buitenzwembad, altijd handig vanwege het weer. Ondanks het grillige weer hebben we ons prima vermaakt. Eden

Project is een aanrader, St. Michaels mount, bij Rick stein's wereldsbekende kok in Padstow gegeten. Echt super. We komen zeker terug!

mooie camping met alles voorzien

Pat
1-8-2011

Camping was een mooie grote camping. We zijn elke dag weggeweest omdat er zoveel te bezichtigen was in de nabije omgeving. De kids (9&7 jaar) hebben zich erg vermaakt. De amusementshal had voor mij niet gehoeven. Leek wel een indoor kermis en klein las Vegas, maar goed, de kids vonden het erg leuk. Het zwembad is ook prima, niet groot maar als het regent, is dit prima. De camping bevindt zich aan het strand en het uitzicht is fantastisch. Eden project, St. Mount Michaels, lands end, new Quay. Veel te doen en te zien. Jammer dat het een paar dagen heeft geregend maar we hebben ons ondanks het weer prima vermaakt. Zeker een aanrader!

prachtig strand

Bruins
15-8-2010

groot park met veel entertaiment. Grote gokhal. Leuke midgetgolfbaan en zwembad. Prachtig schoon zandstrand (wel steile helling af). Strand erg schoon!!

Bedden in caravan type C zijn klein voor iemand van 1.93 (1 bed 1.40 x 1.85; 2 bedden 0.62 x 1.80); geen koffiezetapparaat aanwezig.

Bluereef Newquay is leuk maar niet groot (2 uur); Lands End leuk (3D film-dhr.Who; kinderboerderij en coastpad); Tintagel is enorm leuk. Coastpad gelopen ten zuiden van Perranporth (6 km), prachtig grillig pad van ca. 0.40 breed.

Geweldig plekje!

Linda Baerveldt
9-8-2010

Vanuit Devon Cliffs naar Perran Sands gereden, Cornwall is wel heel erg mooi hoor! Hier zijn we 7 dagen gebleven, dat had nog wel langer mogen duren.

Camping is niet mooi, centrum ook weer een grote kermisattactie. Zwembad wel aardig. Wifi werkte slecht.

Uitstapje naar Lands End gemaakt. Parkeren in Sennen (woonwijk inrijden) dan kan je gratis parkeren. Langs het coast path mooie wnadeling naar Lands End en verder gemaakt.

St Ives is ook leuk en gezellig, zo'n plaatsje om te winkelen en 's avonds te eten. Er speelde een band bij de haven. Beetje oudbollig allemaal.

Vanuit de camping naar Tintagel gereden. Geweldige wandeling langs het coast path gemaakt, we stonden ineens oog in oog met een hert! Gewacht op laag water en toen in Merlins Cave geweest.

Vanaf de camping loop je zo het strand op via heel hoge duinen. Je kan bij laag water naar Perranporth lopen over het strand, dan kom je mooie grotten tegen. Plaatsje zelf wel aardig. Veel souvenirs en watersport.

Prachtige ligging!

Marieke
11-9-2009

Wij hebben met twee kleine kinderen in een stacaravan Prestige gelogeerd. Hoewel het gloednieuwe er wel een beetje vanaf was, was het een prima verblijf. Niet al te steriel gepoetst, maar dat was zo zelf gedaan. Alles was er aanwezig en werkte. Het park zelf is niet echt heel erg gezellig (behalve caravans, gras en auto's is er niks, ook geen bomen of zo), maar wij waren toch de hele dag weg, dus dat was niet erg. De ligging is adembenemend en je kunt er geweldige wandelingen maken. Het strand onderaan het park is erg mooi, maar er zijn geen toilet- of horecafaciliteiten en dat is wel jammer. Het "centrum" van het park, bij de receptie en winkel is wel gezellig opgezet. De enige winkel heeft alles maar is, zoals verwacht, wel een stuk duurder dan een normale supermarkt. Mensen zijn heel erg vriendelijk. Zwembad is prima. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Perran Sands Holiday Park in Perranporth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Perran Sands Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.