Bed and Breakfast Treventon Guest House

BedAndBreakfastWeer vandaag17°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Treventon Guest House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Treventon Guest House in het Nederlands

Mooie, kleine kamer; zeer gastvrij

B. Pouw
8-10-2016

+ ligging, vlakbij centrum en haven; heel gastvrij; keurige, maar wel kleine kamer; heerlijk ontbijt;

- ons uitzicht was een muur ( opletten bij boeken!); kleine badkamer

Prima guest house

Lin-B
11-9-2013

Treventon guest house is een prima plek om te overnachten. Wij hadden de familiekamer. Normaal voor drie personen, maar nu was er een bed bijgeplaatst en dat ging best. De kamer was schoon, maar je moet het niet erg vinden drie trappen op te moeten om je kamer te bereiken. De eigenaar was vriendelijk, maar was erg kort van stof. Zakelijker dan wij tot dan toe in B & B's gewend waren. Voor ons geen probleem, maar als je de contacten met eigenaren belangrijk vindt, dan is dit niet de plek voor jou. Het guesthouse ligt vlakbij de boulevard. Ook het centrum is te lopen. De parking voor Scilly is ook vlakbij dus dat is praktisch. Parkeren voor het guesthouse doe je aan de straat. Je moet wel een beetje mazzel hebben dat je plek vindt vlakbij het guesthouse. De straat kan druk zijn. Het ontbijt biedt ook meer dan voldoende keuze. Voor ons al met al een prima keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Treventon Guest House in Penzance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Treventon Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Treventon Guest House scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.