Penzance

We hebben een aantal aanbieders voor Penzance voor je op een rij gezet:

vakanties Penzance

We hebben een aantal aanbieders voor Penzance voor je op een rij gezet:

Reviews over Penzance

Mooie, kleine kamer; zeer gastvrij

B. Pouw,
    8-10-2016

+ ligging, vlakbij centrum en haven; heel gastvrij; keurige, maar wel kleine kamer; heerlijk ontbijt;

- ons uitzicht was een muur ( opletten bij boeken!); kleine badkamer

Gereisd met partner in september 2016

B&B op dairy farm

Joke,
    14-9-2016

Het was leuk op deze B&B, we hebben heel wat kennis opgedaan over hun zeer beroemde koeien die vele prijzen hebben gewonnen. De kamer was heel schoon, niet zo groot en de ruime badkamer was een deur verder. het ontbijt was prima en de gastvrouw erg hartelijk.

Gereisd met partner in september 2016

Prima camping voor redelijke prijs

egbert sportel,
    9-7-2014

Deze camping is heel geschikt voor wie op doorreis is naar de Isles of Scilly, of op de fiets/backpackers. Klein en eenvoudig. 5 vaste plaatsen, 5 plaatsen voor camper of caravan. er zijn 15 plaatsen voor passanten, twee beschutte veldjes voor kleine tenten. Vriendelijk echtpaar is eigenaar, wij kregen koffie bij aankomst.

sanitair is eenvoudig maar schoon, er is een kleine keuken en een wasruimte met was en droog machines. In de Camperslounche staat een tv en er zijn boeken, folders en kaarten van de omgeving. Wij betaalden 16 pond per nacht voor 2 personen en een tent.

Gereisd met partner in juli 2014

Vriendelijk hotelletje in Cornwall

Else,
    28-5-2014

Heeft de uitstraling van een B&B, zeer vriendelijk, prima kamers.

Gereisd met partner in mei 2014

Prima guest house

Lin-B,
    11-9-2013

Treventon guest house is een prima plek om te overnachten. Wij hadden de familiekamer. Normaal voor drie personen, maar nu was er een bed bijgeplaatst en dat ging best. De kamer was schoon, maar je moet het niet erg vinden drie trappen op te moeten om je kamer te bereiken. De eigenaar was vriendelijk, maar was erg kort van stof. Zakelijker dan wij tot dan toe in B & B's gewend waren. Voor ons geen probleem, maar als je de contacten met eigenaren belangrijk vindt, dan is dit niet de plek voor jou. Het guesthouse ligt vlakbij de boulevard. Ook het centrum is te lopen. De parking voor Scilly is ook vlakbij dus dat is praktisch. Parkeren voor het guesthouse doe je aan de straat. Je moet wel een beetje mazzel hebben dat je plek vindt vlakbij het guesthouse. De straat kan druk zijn. Het ontbijt biedt ook meer dan voldoende keuze. Voor ons al met al een prima keus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Penzance scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews