Camping Whitehill Farm

4 reviews over Camping Whitehill Farm in het Nederlands

Prima

Petra &Hendrik- Kok,
17-10-2018

Een prima camping met vriendelijk personeel. Bij aankomst word je naar je plekje gebracht. Erg verschillend waar je staat hoe je verblijf is denk ik. Er zijn plekken achteraan de camping die heel ver van alle voorzieningen liggen. Die zijn namelijk allemaal vooraan. Er zijn wel twee extra toiletgebouwen. Maar deze zijn vrij oud en niet heel schoon.

Wij stonden vlakbij een speeltuintje. De toestellen waren aan vernieuwing toe en we hadden zelf overlast omdat het tot 's avonds laat vol zat met kids en jongelui met hoop herrie. Verder moet je van honden houden als je deze camping kiest. Er zijn er echt heel veel. Over de verdere voorzieningen zijn we zeker te spreken (zwembad, bar, plezier voor binnen, kleine campingwinkel)

Omgeving is prima, wel drukke wegen.

Ideetjes omgeving:

stoomtreinroute vanuit Paignton, Dartmoor National Park(heel mooi!!), Babbacombe cliff railway, crab fishing plekje 6 min vanaf de camping, bezoek Plymouth.

Prima camping slecht sanitair

Otter
30-7-2016

Een grote camping met open velden. Toiletgebruik achterin de camping is vernieuwd. Maar daar sta je hutje mutje en ver van de voorzieningen. Het hoofdsanitairgebouw is erg uit de tijd. Kan echt niet meer. Camping heeft een goed verzorgd verwarmd zwembadje. Daarnaast een snackbar, restaurant, uitgebreide winkel en vriendelijk personeel. Bij de bar is internet gratis. Als je op de camping internet wil kost het 10 pond voor 4 dagen. Helaas waren tijdens ons verblijf niet alle hondeneigenaren netjes. Diverse hondjes tegen de boom voor onze caravan zien plassen, zelfs tegen het kraantje. Plas is wellicht niet zichtbaar maar wel ranzig! Camping ligt op 10 min rijden van Paignton. Op loopafstand is niet te doen. Paignton en Torque zijn echte Engelse badplaatsen met slecht onderhouden panden, een overdaad aan reclameborden, de geur van vies frituurvet, kermisattracties en dikke mensen. De kust tussen de plaatsen in en onder Paignton zijn vele malen mooier.

Prima camping.

hmjb
21-8-2011

Prima camping, schoon en netjes sanitair, bijna alleen Engelsen, goed eten, zeer leuke en gezellige bar!

mooie camping maar niet voor ons!

M van Kessel
10-9-2009

Sanitair in vastgezette bouwketen. Dichtsbijzijnde douches de heuvel af (en weer op). Sanitair werd wel schoon gehouden maar oogde niet geweldig; kleine wc's duren konden niet goed dicht waardoor inkijk! Hoewel wij ver van het hoofdgebouw zaten veel overlast gehad van Engelse gasten. Het nuttigen van alcehol van 11.00 tot 02.00 met veel lawaai is schijnbaar dè vakantie van de gemiddelde engelsman. Receptie deed hier niets aan, werden doorverwezen naar de nachtwaker?????. Eerder vertrokken wel netjes geld terug gekregen, dat weer wel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Whitehill Farm in Paignton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Whitehill Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.