Hotel Torbay Court

Hotel Torbay Court

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Torbay Court voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Torbay Court in het Nederlands

Dit hotel nooit meer.

Cees Westerhout
22-6-2016

Het personeel deed hun best maar dat mocht niet baten, gezien de rest van het hotel. De omgeving was niet veel en het hotel was, de kamers die wij gehad hebben, dik onder normaal peil. Klein en met veel achterstallig onderhoud + schimmel en erg muf. Er zijn wel betere kamers maar die kregen wij niet.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer

K hendrix
13-6-2016

Hopeloos hotel. Slechte kleine kamer in een doolhof van kamers. Schimmel in badkamer. Veren in bed doen zeer

Geen ontbijtbuffet maar op bestelling. Dus duiurt lang. Avond eten was goed

Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torbay Court in Paignton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torbay Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.