Camping Hoburne Torbay

Camping Hoburne Torbay

1 review over Camping Hoburne Torbay in het Nederlands

Dit is een geweldige vakantiepark

Marcel
8-2-2010

Van 24 Juli tot 8 augustus 2009 hier doorgebracht. Na een zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie een zeer prettige kennismaking met de caravan. wij hadden op de dove cove een 2 kamer caravan met patio. De caravan was geweldig. Volledig voorzien van alles. Flatscreen, DVD, koelkast en vriezer, waterkoker, magnetron, toaster, strijkijzer etc. De caravan was zeer ruim en had een twee- persoonsdouche, toilet en wastafel. Ook hadden alle ruimtes verwarming. Dat was helaas deze zomer wel nodig want het heeft veel geregend, England what else may you expect. Het park had zowel een binnen en een buiten zwembad wat voor de kinderen (10 en 13) een uitkomst was. Er was iedere avond entertainment en voor de kids werd er van alles georganiseerd. Om 23.00 uur was het echter afgelopen en werd het rustig. Dit park is een aanrader voor iedereen die een fijne vakantie wil hebben.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Hoburne Torbay

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoburne Torbay in Paignton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoburne Torbay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.