Camping Byslades International

1 review over Camping Byslades International in het Nederlands

Nooit meer.

Willie Broere
24-8-2010

Byslades faciliteiten waren er niet meer toen wij kwamen. Het stond wel op een site van 6-2-2010 naar aanleiding waarvan wij geboekt hadden. Geen zwembad dus, geen take-away dus, geen fatsoenlijke winkel. Wat zij op een paar voorraadplanken bij de receptie hadden liggen is niet vergeleken wat ik op voorraad heb. Geen verse broodjes. Sanitair was slecht, 2 douches kapot en die waren na 2 weken, toen wij 2 weken eerder dan gepland verrokken, nog niet gemaakt. Het water in de douche was te heet en het water bij de afwasplek was lauw. Dit al de tweede dag gemeld maar er is nooit iets mee gebeurd. We wilden dinsdag,4-7,van de 2e week al weg maar konden helaas niet eerder op de veerboot dan zaterdag 7-8. Er waren 2 wasmachines en 2 drogers. 1 van de droges was kapot en ook nooit gemaakt in de periode dat wij er waren. De camping is 's avonds niet verlicht. Dit was de slechtste camping die wij ooit hebben meegemaakt. Het moet uit alle gidsen verwijderd worden!

Gereisd Met partner in juli 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Byslades International

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Byslades International in Paignton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Byslades International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.