Camping Ashvale Holiday Park

Tonen op kaart

11 reviews over Camping Ashvale Holiday Park

• 6J10-09-2013

Gunstig gelegen voor uitstapjes

Ashvalepark is geen camping maar een vakantiepark met chalets/stacaravans. Kamperen kan alleen aan de overkant bij het Beverleypark. Daar zijn wat kampeervelden.

De stacaravans op Ashvale zijn redelijk schoon maar doen wat gedateerd aan. (Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het de afdankertjes van Beverley zijn) Wij hadden zelf klapstoelen en een tafeltje bij ons maar tuinmeubilair is evt. te huur bij de receptie. Dichtbij het parkcentrum is de WiFi verbinding uitstekend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2013

• 7Walter10-08-2011

Prima caravan park voor uitstapjes in de omgeving

Ashvale Holiday Park is een caravan park dat hoort bij het grotere Beverly Holiday park aan de overkant van de weg. Ashvale park heeft zelf vele voorzieningen, zoals winkeltje, wasserette, buitenzwembad, speeltuintje en restaurant. Het Beverly park heeft ook een binnenzwembad en wat meer voorzieningen. Het park zelf is niet echt bijzonder ingericht. De ligging ten opzichte van omgeving is prima en het strandje van Goodrington is op ongeveer 2 km afstand. Onze caravan lag aan de rand van het park langs de weg. Wel een beetje geluidoverlast, maar s nacht rustig. De mobile home ("B-mobilhome Sycamore") was prima: TV, keuken met magnetron en oven en twee slaapkamers.

• 9myrapattikawa08-08-2011

Klein, gunstige ligging

Camping is niet groots opgezet, maar alles aanwezig. Voor het binnenzwembad moest je naar het beverlypark maar dat was veels te grootschalig. Dus als je de drukte wilde opzoeken dan had je daar wat meer mogelijkheden. Caravan was ruim, met oven en magnetron. Personeel was superaardig. Animatie was erg goed. Ook de plaatsjes en de stranden eromheen waren schitterend! Exeter, dartmoorpark, Brixham echte aanraders. Wat een mooie omgeving is het toch, wordt ook de Engelse Riviera genoemd.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Pat01-08-2011

Rustige camping, goede ligging

Het is een kleine, rustige camping en overzichtelijk. Voor de drukte en het binnenbadzwembad ga je naar de bijbehorende camping Beverly waar je kan midgetgolfen maar voor ons (gezin met 2 jongens van 9 en 7) vond ik deze camping ideaal. Ook het animatie. (livemuziek en disco) vonden wij erg goed. Het ligt op een centrale ligging en de plaatsen Brixham, de stranden goodington beach en bij Blackpools waren erg mooi. We hebben een zeehondje gezien bij Brixham vanaf de pier. Veel te doen en te zien ook voor de kinderen. Kastelen, stranden, krabben vangen. Volgend jaar komen we weer terug. Ondanks het weer. Was droog en 23 graden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 10J.P.F. Ooykaas23-05-2011

Rustige net park. Zeker aan te raden.

Ashvale ligt centraal voor vele dagtochten met museumspoor, Dawlish, Dartmoor, enz.

Gereisd met partner in april 2011

• 9jodi25-08-2010

prima plek voor als je de natuur in wil

voor mensen met of zonder kinderen is dit de ideale plek

Gereisd met partner in augustus 2009

• 5Fam. Klinkspoor05-08-2009

sfeerlose camping

Ashvale in Paignton is een echte engels caravanpark. Er staan veel caravans dicht bij elkaar, je kunt niet buiten zitten; stoelen en tafel ontbreken. De Engelsen zitten soms op het trappetje van de caravan. De ligging op een heuvel is wel mooi, struiken of bomen ontbreken. De caravan was schoon en volledig ingericht. Het personeel was erg vriendelijk, ga liever niet eten op de camping, was niet lekker. Wij hebben helaas veel regen gehad. De omgeving en de natuur zijn erg mooi! Alleen nooit meer op een engelse camping!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7B.Sluyter02-07-2009

omgeving voor herhaling vatbaar vooral The Moor

de camping op zich valt wel mee maar wij stonden vlak bij de drukke doorgaande weg en dat is niet prettig.toen wij aankwamen was er zeer weinig informatie alleen hier is de sleutel en bij vertrek precies hetzelfde dus geen klantvriendelijke receptie wij moesten ook eerst het toilet zelf schoonmaken de kussens op de banken zakten helemaal door en gelukkig hadden we zelf een paar stoelen meegenomen wij gaan beslist niet meer terug niet voor de omgeving maar wel voor de camping hoewel wij dit al diverse jaren doen is dit de eerste keer dat wij niet tevreden zijn advies ga aan de overkant eten niet op Ashvale

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Ineke Tijhaar17-05-2009

prima park mooie ligging

Prima park, mooie ligging , mooi uitzicht over zee en over Paignton naar Torquay. Prachtige omgeving veel te zien , mooie natuur, cultuur en historie, prachtige tuinen , gezellige mooie vissers haventjes in schilderachtige plaatsjes in één van de mooie baaien aan de kust. prima stranden, kortom.........SUPER !!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 10jodi14-11-2008

voor herhaling vatbaar

we gaan volgend jaar weer voor de 3e x gezien de ligging en de natuur er zeer goed te bereiken zijn

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2008

1 tip over Camping Ashvale Holiday Park

• J, 10-09-2013

Uitstapjes: - Dartmoor NP - Buckfastleigh en -Abbey - Stoomtrein naar Kingswear en Dartmouth en met de boot over zee terug naar Torqay: Een dagtocht met voldoende tijd in Dartmouth voor o.a. het Castle. - Cockington - Brixham

0 vragen over Camping Ashvale Holiday Park

Camping Ashvale Holiday Park info