Reviews over Paignton

Prima

Petra &Hendrik- Kok,
    17-10-2018

Een prima camping met vriendelijk personeel. Bij aankomst word je naar je plekje gebracht. Erg verschillend waar je staat hoe je verblijf is denk ik. Er zijn plekken achteraan de camping die heel ver van alle voorzieningen liggen. Die zijn namelijk allemaal vooraan. Er zijn wel twee extra toiletgebouwen. Maar deze zijn vrij oud en niet heel schoon.

Wij stonden vlakbij een speeltuintje. De toestellen waren aan vernieuwing toe en we hadden zelf overlast omdat het tot 's avonds laat vol zat met kids en jongelui met hoop herrie. Verder moet je van honden houden als je deze camping kiest. Er zijn er echt heel veel. Over de verdere voorzieningen zijn we zeker te spreken (zwembad, bar, plezier voor binnen, kleine campingwinkel)

Omgeving is prima, wel drukke wegen.

Ideetjes omgeving:

stoomtreinroute vanuit Paignton, Dartmoor National Park(heel mooi!!), Babbacombe cliff railway, crab fishing plekje 6 min vanaf de camping, bezoek Plymouth.

Park met voldoende mogelijkheden

Ilse,
    26-8-2018

We verbleven hier in een stacaravan. Het interieur was recentelijk vernieuwd (mooi keukengedeelte). De ruimte in de caravan is redelijk knap. Handdoeken moet je zelf meenemen. Vrij groot park, de caravans staan dicht bij elkaar. Hier overigens geen last van gehad. Naar zee/strand lopen is eigenlijk niet te doen (erg heuvelachtig) In Paignton voldoende (betaalde) parkeermogelijkheden net als in de (bijna) aaneengesloten steden Torquay en Brixham. Park heeft parkwinkel met 's ochtends verse broodjes. Zwembad buiten is prima, maar bij mooi weer wel erg druk. 's Avonds is er entertainment. De hele zaal zit vol met Engelsen (moet je van houden). Uitstapjes gemaakt naar Brixam (haven en vuurtoren bij Berry Head), Canonteign waterfalls (erg mooi ook voor kinderen), Babbecombe (met de cliff Railway). Voldoende (goedkope) eetgelegenheden in Paignton. Torquay is wel netter als Paignton. Wel aan het strand in Paignton grote gratis speeltuin.

Geweldig

Andrea en Aad,
    2-7-2017

Je hebt Beverly Park (Camping en apart gedeelte voor verhuur van chalets en stacaravans), Beverly Bay (met honden) en Beverly View.

Verwacht geen gezellige boslanen en of met heggen afgescheiden plekken. Caravans staan vaak dicht bij elkaar en niet altijd met het meest optimale uitzicht. Maar wij hebben tot nu toe steeds geluk gehad. Ook in de weekeinden erg rustig. Engelsen zitten volgens ons graag binnen in hun huur caravan. Gaan 's-avonds naar het aangeboden entertainment in een grote zaal met podium. Neem zelf lekker stoelen voor buiten mee.

Prima camping slecht sanitair

Otter,
    30-7-2016

Een grote camping met open velden. Toiletgebruik achterin de camping is vernieuwd. Maar daar sta je hutje mutje en ver van de voorzieningen. Het hoofdsanitairgebouw is erg uit de tijd. Kan echt niet meer. Camping heeft een goed verzorgd verwarmd zwembadje. Daarnaast een snackbar, restaurant, uitgebreide winkel en vriendelijk personeel. Bij de bar is internet gratis. Als je op de camping internet wil kost het 10 pond voor 4 dagen. Helaas waren tijdens ons verblijf niet alle hondeneigenaren netjes. Diverse hondjes tegen de boom voor onze caravan zien plassen, zelfs tegen het kraantje. Plas is wellicht niet zichtbaar maar wel ranzig! Camping ligt op 10 min rijden van Paignton. Op loopafstand is niet te doen. Paignton en Torque zijn echte Engelse badplaatsen met slecht onderhouden panden, een overdaad aan reclameborden, de geur van vies frituurvet, kermisattracties en dikke mensen. De kust tussen de plaatsen in en onder Paignton zijn vele malen mooier.

Redelijk goed

monique,
    9-9-2015

Familiepark met veel Engelsen en weinig Nederlanders/anderstaligen. Stacaravan was redelijk, de bedden waren klein en hard, voor onze kinderen (10 en 8) wel prima. Keukentje en woonkamer in orde, een broodrooster (hoe Engels) aanwezig. Op het terrein staan ook prachtige nieuwe stacaravans maar weet niet of deze te huur zijn of privébezit. Wij hadden geboekt via touroperator misschien als je rechtstreeks bij het park boekt dat je keuze hebt uit verschillende stacaravans. In de receptie waren veel folders van de omgeving te krijgen. Zwembad was niet heel groot maar wel heerlijk verwarmd, zelfs een koukleum als ik hoefde niet door te komen. Elke avond zijn er shows in een zaal/bar. Het entertainmentteam wat overdag de kinderen vermaakt staat 's avonds te dansen en te zingen. Dans was goed (leerlingen van een dansschool?) maar zang was tenenkrommend, een uitzondering daar gelaten. Veel families bij elkaar zittend aan tafel met grote potten bier.

Paignton scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews