Vakantiehuis Mazzard Farm

63 reviews over Vakantiehuis Mazzard Farm in het Nederlands

Thuiskomen op vakantie

Linda
2-1-2018

Van het ruige landschap in Dartmoor tot de liefelijke plaatsen aan de kust. Het is in een woord fantastisch! Mazzard Farm ligt heel centraal. Wandelen, winkelen en lekker eten. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden. We zijn er nu voor de derde keer geweest en we hebben weer nieuwe dingen ontdekt. De ontvangst met scones en het oog voor detail in de huisjes (denk aan de zeepjes) maken een verblijf extra bijzonder. De huisjes zijn comfortabel en prettig ingericht. De verhuurders zorgen altijd voor een spik en span huis en zijn zeer toegangelijk! Denken altijd mee in wat er leuk is om te doen en geven goede tips. Ik kan Mazzard Farm aan iedereen aanbevelen. Voor iedere leeftijdsgroep is het een perfecte locatie.

Prettig thuiskomen in een fantastische omgeving

Brigitte
23-10-2017

Het was voor ons voor het eerst in jaren dat we een week op dezelfde plek verbleven tijdens een vakantie en oh wat was dat fijn. Natuurlijk is een beetje rondzwerven ook erg leuk maar elke dag 'thuiskomen' op Mazzard Farm was zo prettig. De boerderij ligt dichtbij Ottery St. Mary maar voor je gevoel ben je ver weg van alles. Ons huisje (Pippin) was van alle gemakken voorzien en de gezellige houtkachel zorgde tijdens de kouder wordende avonden voor extra sfeer en warmte. De omgeving is in 1 woord fantastisch. We hebben eindeloos gewandeld en ook nog gefietst (er is een mooi fietspad langs de kust, vraag ernaar!) Mazzard Farm heeft een ongedwongen sfeer en is vooral erg geschikt voor gezinnen met kinderen, zeker in de zomer. Maar wij hebben het er met z'n tweeën ook prima naar ons zin gehad!
Ruud, Eigenaar / beheerder, 7-11-2017

Dankjewel voor je vriendelijke woorden Brigitte. Stellen we zeer op prijs.

We zijn heel blij dat jullie het zo naar de zin gehad hebben. En dat we jullie een gewoonte hebben laten doorbreken!

Wie weet tot ziens?

Ontspannen en genieten!

Elise
22-10-2017

Prachtige cottages, met mooie, volledige inrichting. Zeer vriendelijk ontvangst, oog voor detail met afbakcroissants in de vriezer, zelf gebakken scones als welkom.

Voor de kinderen een perfecte plek met een garage volspeelgoed, een tuin vol attributen, appels om te plukken, kleinvee om te voeren en niet te vergeten: een echte tipi-tent in de 'woodlands' achter het speelveld!

In de omgeving veel te doen, in bos, strand en zee. Fossielen zoeken in Lyme Regis of garnalen zoeken in de tidal pools bij Ladram Bay.

Alleen aan de WIFI connectie valt nog wel te sleutelen...

Ruud, Eigenaar / beheerder, 7-11-2017

Dank voor je recensie Elise. Goed om te lezen dat jullie het allemaal zo naar de zin gehad hebben.

En aan de wifi is inmiddels 'gesleuteld'. Het zal helaas nooit 'state of the art' worden a.g.v. onze 'licht geisoleerde' ligging, maar we hebben een extra lijn laten aanleggen, en waar we hadden gehoopt op een verdubbeling van de capaciteit, lijkt dit zelfs een verdriedubbeling te hebben opgeleverd!

Kom je het weer eens proberen?

Mooi compleet huis

Noorman
5-9-2017

Huisje Bramley is de achterkant van het woonhuis/boerderij. Veel privacy, en een heerlijk zitje in de tuin, waar we lekker konden bbq-en. Het huisje is ruim en zeer compleet. Wifi is vooral in de keuken goed. De kinderen konden zich goed vermaken met het speelgoed, wat in de speelgoedschuur aanwezig was en met het voeren van de kippen en geiten enz. Wij hebben goed weer gehad tijdens ons verblijf en zijn veel naar de fossielenkust (half uurtje rijden) geweest. Beer is ook een leuk dorpje om te bezoeken.

De weg naar Mazzard Farm, is een smalle weg, zacht rijden en maar hopen dat je niemand tegen komt :-)

Ruud, Eigenaar / beheerder, 4-10-2017

Dank voor jullie review Rick en Evelien,

We zijn heel blij dat jullie het zo goed naar de zin hebben gehad met elkaar, en dat de kinderen hebben genoten van wat we allemaal zoal te bieden hebben.

Hopelijk tot ziens!

Heerlijke plek

Familie Van Dijk
23-8-2017

Mazzard farm is een prachtige plek om tot rust te komen. De omgeving is prachtig, de kinderen konden zich heerlijk vermaken op de farm (voetbalveld, geitjes en kippen voeren, met de andere kinderen spelen op het erf). Wij hadden geen geweldig weer maar dat heeft ons niet belet veel van de mooie omgeving te zien (Jurrassic coast, Exeter, Dartmoor). In het hart van Devon!

Het huisje (Pippin) is niet groot, maar heeft alles wat je nodig hebt en de bedden zijn goed. De ontvangst en service van Ruud en Jacqeline en hun vervangers is heel hartelijk.

Ruud, Eigenaar / beheerder, 30-8-2017

Hartelijk dank voor jullie aardige feedback familie van Dijk.

We zijn heel blioj dat jullie het naar de zin hebben gehad, ondanks dat het een paar keer regende. Wat dat betreft hadden jullie pech, want tot op heden hebben we een hele mooi voorjaar en zomer.

Hopelijk tot ziens?

erg mooi gelegen

anoniem
17-8-2017

Het is een hele mooie locatie. Vooral als het mooi weer is, is het er heerlijk. In de omgeving is veel te zien en te doen. De Russet Cottage vonden wij boven vrij klein. Verder was het prima.
Ruud, Eigenaar / beheerder, 21-8-2017

Beste 'anoniem', dank voor de reactie. Altijd goed te horen dat gasten het goed naar de zin hebben gehad. Russet cottage is ons kleinste huisje, en dat sommige gasten de ruimte boven wat beperkt vinden snappen we helemaal.

Gelukkig is er zoveel te doen in de omgeving, en de leefruimte beneden veel ruimer, dat dit meestal weinig problemen geeft.

Fantastische plek voor een familievakantie!

Josephine
10-5-2017

Rust en ruimte voor alle gezinnen, maar ook de mogelijkheid om samen te eten en te spelen. Heerlijke plek voor kinderen: ze hebben eindeloos gespeeld in bos, speeltuin, voetbalveldje, binnenplaats. Prachtige omgeving.

We voelden ons thuis.

Ruud, Eigenaar / beheerder, 21-8-2017
Dank voor je aardige reactie Josephine, en blij dat de hele familie het zo naar de zin heeft gehad.

Heerlijk!

Marleen
28-4-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Devon heeft ons zeer positief verrast. Mazzard Farm ligt gunstig t.o.v. de kust en bezienswaardigheden. Ruud & Jacq hebben zoveel tips, daar kun je makkelijk een paar vakanties mee vullen. Heel fijn om aan de hand van deze tips je dagen te plannen. Na een dag op stap is de farm een oase van rust. Voor kleine kinderen is de tuin een paradijs! Leuk met de dieren, de trampo, de speelruimte. Ideaal ook is de mogelijkheid om broodjes/croissantjes ter plekke te kopen en af te bakken.

Omringd door prachtige bloemen, de boomgaard en groen kom je hier echt tot rust! Dank jullie wel Ruud & Jacq!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 21-8-2017

Dank voor de uitvoerige reactie Marleen.

En goed om te lezen dat jullie de vele mogelijkheden die Mazzard Farm, en de directe omgeving rond Mazzard Farm, zo goed beleefd hebben.

Heerlijke plek! Gastvrij, behulpzaam, vriendelijk!

Martje Spoor
27-2-2017

Een hele fijne accomodatie op een fantastische plek. Wij verbleven in quarenden Cottage; authentiek huisje met alle voorzieningen die je nodig hebt, zeker voor een vakantie met kleine kinderen (campingbedje, babyphone, aankleedkussen, potje etc allemaal beschikbaar). Op de boerderij heel veel ruimte en meer dan genoeg te ondernemen met de kindjes (dieren, speelgoed, speeltoestel, in bosrijke omgeving). De eigenaren, Ruud en Jacqueline, zijn super vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam.

De ligging van de cottages en de omgeving is fantastisch en vanuit de accomodatie kun je vanalles ondernemen: Ruud en Jacqueline hebben zelf een gids samengesteld waarin alle bezienswaardigheden in de omgeving uitgebreid staan omschreven (natuur, cultuur, activiteiten, eten, drinken en nog veel meer!).

Ruud, Eigenaar / beheerder, 30-8-2017

Bedankt voor je mooie woorden Martje.

Goed om te lezen dat jullie de mogelijkheden die Mazzard Farm en haar directe omgeving te bieden hebben zo goed hebben benut.

Wellicht tot een volgende keer?

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie!

Esther
22-10-2016

De cottages zijn erg luxe en van alle gemakken voorzien. Als je wat boodschappen vergeten bent is er vanalles voorhanden in de vriezer in de gemeenschappelijke ruimte. De omgeving is echt prachtig. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. De tijd was helaas te kort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mazzard Farm in Ottery St. Mary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mazzard Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mazzard Farm scoort een 8.75 uit 10 op basis van 64 reviews.