Vakantiehuis Mazzard Farm

Met jonge kinderen

top!!

Tishauser
10-9-2018

Toplocatie voor gezinnen met jonge kinderen. Eindeloos veel leuks te doen, wat Ruud ook nog eens van tevoren in een overzichtelijke lijst toestuurt. Wandelen, fietsen (wel bergen!), strandjes, musea en pretparken (te veel om op te noemen. Op de locatie zelf hebben we onze kinderen (5 en 6) ook amper gezien. Het terrein is veilig en een waar speelparadijs, zeker als er ook nog wat leeftijdsgenootjes zijn. (ouders van jonge kinderen: "wij hebben een boek gelezen!!! ;-)"

De appartementen zijn niet heel groot, maar slim ingericht en daardoor ruimte genoeg. (wij hadden erg mooi weer)

Wij willen zeker nog eens terugkomen, want er is nog zoveel te doen!

Fijne plek

Peter
26-8-2018

Erg charmant en prettig verblijf en een fantastisch vertrekpunt om trips te ondernemen in het prachtige zuid Devon. De farm was gezellig met een speeltuin en voetbalveldje voor de kinderen, die de aanwezigheid van de de varkens, geiten en hond zeker konden waarderen. Als je van fietsen houdt is het zeker een aanrader. Samen met Ruud een mooie rit gemaakt. Prachtig heuvelachtig terrein. Uitdagend maar goed te doen. Dank hiervoor!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank voor jullie vriendelijke woorden Peter en familie. Stellen we zeer op prijs.

Ook altijd leuk om er samen met een gast met de racefiets op uit te gaan, dus ook daarvoor: bedankt! Hopelijk tot ziens?

Bijzonder aangenaam verblijf

Marcel
9-8-2018

Bijzonder mooie locatie, erg geschikt voor (jonge) kinderen. Wij zaten in Pippin cottage. Genoeg ruimte en goede inrichting. Op Mazzard Farm is meer dan genoeg te doen. De omgeving is indrukwekkend. Aanrader!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018
Dank voor je recensie Marcel. Goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Wellicht tot ziens?

Wat een ontzettend fijne plek!

Sophie
6-8-2018

Een geweldige, unieke plek, in de prachtige omgeving van Devon. Ons appartement in Mazzard Farm was helemaal top, en de locatie ook: met knusse binnenplaats, speeltuin en voetbalveldje voor de kinderen, en dan de vriendelijke geiten, ganzen, varkens, katten en hond Rory. Een heerlijk verblijf voor (jonge) gezinnen, en voor mensen die het leuk vinden om af en toe een praatje te maken met de andere gasten van Mazzard Farm. De regio Devon is ronduit prachtig, er is zoveel te zien en te beleven. Een week was eigenlijk te kort....

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank vooor je vriendelijke woorden Sophie.

We doen altijd hard ons best het iedereen naar de zin te maken, dus als dat lukt geeft dat elke keer weer veel voldoening.

En wat betreft 'een week is te kort': daar is natuurlijk een hele simpele oplossing voor! :-)

Hopelijk tot ziens.

Thuiskomen op vakantie

Linda
2-1-2018

Van het ruige landschap in Dartmoor tot de liefelijke plaatsen aan de kust. Het is in een woord fantastisch! Mazzard Farm ligt heel centraal. Wandelen, winkelen en lekker eten. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden. We zijn er nu voor de derde keer geweest en we hebben weer nieuwe dingen ontdekt. De ontvangst met scones en het oog voor detail in de huisjes (denk aan de zeepjes) maken een verblijf extra bijzonder. De huisjes zijn comfortabel en prettig ingericht. De verhuurders zorgen altijd voor een spik en span huis en zijn zeer toegangelijk! Denken altijd mee in wat er leuk is om te doen en geven goede tips. Ik kan Mazzard Farm aan iedereen aanbevelen. Voor iedere leeftijdsgroep is het een perfecte locatie.

Ruud, Eigenaar / beheerder, 2-9-2018

Dank voor je mooie recensie Linda.

Leuk dat je zo uitgebreid verslag doet van alles waar je van genoten hebt.

We kijken uit naar jullie 3e bezoek!

Prettig thuiskomen in een fantastische omgeving

Brigitte
23-10-2017

Het was voor ons voor het eerst in jaren dat we een week op dezelfde plek verbleven tijdens een vakantie en oh wat was dat fijn. Natuurlijk is een beetje rondzwerven ook erg leuk maar elke dag 'thuiskomen' op Mazzard Farm was zo prettig. De boerderij ligt dichtbij Ottery St. Mary maar voor je gevoel ben je ver weg van alles. Ons huisje (Pippin) was van alle gemakken voorzien en de gezellige houtkachel zorgde tijdens de kouder wordende avonden voor extra sfeer en warmte. De omgeving is in 1 woord fantastisch. We hebben eindeloos gewandeld en ook nog gefietst (er is een mooi fietspad langs de kust, vraag ernaar!) Mazzard Farm heeft een ongedwongen sfeer en is vooral erg geschikt voor gezinnen met kinderen, zeker in de zomer. Maar wij hebben het er met z'n tweeën ook prima naar ons zin gehad!

Ruud, Eigenaar / beheerder, 7-11-2017

Dankjewel voor je vriendelijke woorden Brigitte. Stellen we zeer op prijs.

We zijn heel blij dat jullie het zo naar de zin gehad hebben. En dat we jullie een gewoonte hebben laten doorbreken!

Wie weet tot ziens?

Ontspannen en genieten!

Elise
22-10-2017

Prachtige cottages, met mooie, volledige inrichting. Zeer vriendelijk ontvangst, oog voor detail met afbakcroissants in de vriezer, zelf gebakken scones als welkom.

Voor de kinderen een perfecte plek met een garage volspeelgoed, een tuin vol attributen, appels om te plukken, kleinvee om te voeren en niet te vergeten: een echte tipi-tent in de 'woodlands' achter het speelveld!

In de omgeving veel te doen, in bos, strand en zee. Fossielen zoeken in Lyme Regis of garnalen zoeken in de tidal pools bij Ladram Bay.

Alleen aan de WIFI connectie valt nog wel te sleutelen...

Ruud, Eigenaar / beheerder, 7-11-2017

Dank voor je recensie Elise. Goed om te lezen dat jullie het allemaal zo naar de zin gehad hebben.

En aan de wifi is inmiddels 'gesleuteld'. Het zal helaas nooit 'state of the art' worden a.g.v. onze 'licht geisoleerde' ligging, maar we hebben een extra lijn laten aanleggen, en waar we hadden gehoopt op een verdubbeling van de capaciteit, lijkt dit zelfs een verdriedubbeling te hebben opgeleverd!

Kom je het weer eens proberen?

Mooi compleet huis

Noorman
5-9-2017

Huisje Bramley is de achterkant van het woonhuis/boerderij. Veel privacy, en een heerlijk zitje in de tuin, waar we lekker konden bbq-en. Het huisje is ruim en zeer compleet. Wifi is vooral in de keuken goed. De kinderen konden zich goed vermaken met het speelgoed, wat in de speelgoedschuur aanwezig was en met het voeren van de kippen en geiten enz. Wij hebben goed weer gehad tijdens ons verblijf en zijn veel naar de fossielenkust (half uurtje rijden) geweest. Beer is ook een leuk dorpje om te bezoeken.

De weg naar Mazzard Farm, is een smalle weg, zacht rijden en maar hopen dat je niemand tegen komt :-)

Ruud, Eigenaar / beheerder, 4-10-2017

Dank voor jullie review Rick en Evelien,

We zijn heel blij dat jullie het zo goed naar de zin hebben gehad met elkaar, en dat de kinderen hebben genoten van wat we allemaal zoal te bieden hebben.

Hopelijk tot ziens!

Heerlijke plek

Familie Van Dijk
23-8-2017

Mazzard farm is een prachtige plek om tot rust te komen. De omgeving is prachtig, de kinderen konden zich heerlijk vermaken op de farm (voetbalveld, geitjes en kippen voeren, met de andere kinderen spelen op het erf). Wij hadden geen geweldig weer maar dat heeft ons niet belet veel van de mooie omgeving te zien (Jurrassic coast, Exeter, Dartmoor). In het hart van Devon!

Het huisje (Pippin) is niet groot, maar heeft alles wat je nodig hebt en de bedden zijn goed. De ontvangst en service van Ruud en Jacqeline en hun vervangers is heel hartelijk.

Ruud, Eigenaar / beheerder, 30-8-2017

Hartelijk dank voor jullie aardige feedback familie van Dijk.

We zijn heel blioj dat jullie het naar de zin hebben gehad, ondanks dat het een paar keer regende. Wat dat betreft hadden jullie pech, want tot op heden hebben we een hele mooi voorjaar en zomer.

Hopelijk tot ziens?

erg mooi gelegen

anoniem
17-8-2017

Het is een hele mooie locatie. Vooral als het mooi weer is, is het er heerlijk. In de omgeving is veel te zien en te doen. De Russet Cottage vonden wij boven vrij klein. Verder was het prima.

Ruud, Eigenaar / beheerder, 21-8-2017

Beste 'anoniem', dank voor de reactie. Altijd goed te horen dat gasten het goed naar de zin hebben gehad. Russet cottage is ons kleinste huisje, en dat sommige gasten de ruimte boven wat beperkt vinden snappen we helemaal.

Gelukkig is er zoveel te doen in de omgeving, en de leefruimte beneden veel ruimer, dat dit meestal weinig problemen geeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mazzard Farm in Ottery St. Mary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mazzard Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.