Camping Dornafield

Camping Dornafield
9,3

Laatste review

Als je aan komt rijden geeft de ingang je meteen een gevoel van: "wow". De oude boerderij ligt er statig bij en er hangen overal bloemen. Toch viel de camping ons wat tegen. Er is gewoon niet zo veel te doen.

Er is een speelhalletje voor de kids met een pingpongtafel, biljart, speelkasten e.d., maar verder mag er niet zo veel. Voor balspelen bijvoorbeeld is er nauwlijks een mogelijkheid (behalve een tennisbaan waar je voor moet betalen). Er is wel een klein speeltuintje op een heuveltje aan de rand van de camping, wat 's avonds wel een leuk effect geeft, want dan schalt het gekwetter van de kids de verder stille camping over.

Het oudste stuk van de camping dat door muren omzoomd is, is mooi, maar de rest van de camping is tamelijk rechttoe rechtaan met weinig beschutting. Het sanitair is wel mooi schoon en ruim. De wandelmogelijkheden in de buurt vallen wat tegen, of je moet van asfaltweggetjes houden. Ook het dichtstbijzijnde plaatsje, New Abbott, ligt niet op loopafstand.

9 reviews over Camping Dornafield in het Nederlands

Een oase van rust en Britse degelijkheid

keesdegraaff
21-8-2014

Geweldige camping

Ton Eppenhof
10-8-2014

Dornafield is een mooi gelegen camping met goed en zuiver sanitair mooie plaatsen voor tent ,vouwwagen of caravan. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. In de omgeving zijn voldoende goed eetgelegenheden maar ook op de camping kan je op maandag en vrijdag fish en chips krijgen.

Prima camping

pierre_hendrikx
4-9-2011

In juli 8 nachten overnacht op deze camping. De camping was nog niet volledig bezet. Sanitair en dergelijke was van prima kwaliteit en werd goed onderhouden. De omgeving is prachtig, wandelen in Dartmoor of aan de kust. Een prima week in een prachtige vakantie in Engeland.

mooie, karakteristieke camping

Richard
31-7-2011

Wij hebben al veel campings gezien in Europa maar deze is gewoon erg goed!

Mooie echt engelse entree (15e eeuws herenboederij!) , goede plekken verdeeld over drie gedeelten met gratis Wifi. Plekken zijn grotendeels voorzien van eigen waterkraan

en afvoer en stroom/tv aansluiting. Voor mensen met honden zijn er twee grote

weilanden om ze uit telaten en voor kinderen zijn er twee redelijk grote speeltuinen.

Ook is er een overdekte speelruimte. Alleen daar kan nog wel wat aandacht aan

geschonken worden. Meer doe dingen voor kleintjes en geen game/gokkasten.

Het verwarmde sanaitair is bij 50% bezetting goed en bij 100% redelijk. Echter de 2x4

afwasplekken voldoen niet als de camping bijna vol is. Verder is de camping schitterend aangelegd en wordt zeer goed bijgehouden door diverse "groundsmen". Supermarkt is vlakbij en bijna 24 uur open. De camp winkel heeft zeer lekker brood en melk. Al met al

een perfekte camping in een zeer mooie omgeving (dartmoornat. park, kust etc.)

Nooit meer

Willem & Natasja
25-7-2011

Deze camping laat het verdienen van euro's voorgaan op klantvriendelijkheid. Het systeem van vooruit betalen maakt dat je bij slecht weer een risico neemt. Wij hadden voor 6 nachten gereserveerd en dit bedrag dien je vooraf te betalen. Echter was het weer onbestendig en besloten voor 3 nachten vooruit te betalen. Wij hadden afgesproken om na anderhalve dag terug te komen om te besluiten over de volgende 3 nachten. Echter was de plek na 36 uur al vergeven aan andere campinggasten. Er was voor ons geen plek meer! Wij moesten binnen anderhalve dag opbreken en werden niet geïnformeerd of gewaarschuwd. Het is een mooie camping maar de manier van omgaan met klanten is niet netjes. Ze vertelden ons zonder blikken of blozen dat er voor ons geen plek meer was en dat klanten die langer boekten dan wij voorrang kregen. Met deze campingervaring in Engeland hebben wij, mede vanwege slecht weer, onze vakantie eerder afgebroken. Bijzonder jammer!

Een heerlijke camping

Lia van Bruggen-Vreman
23-7-2010

Camping Dornafield is er één om naar terug te komen. We waren er eind juni en hadden een prachtige, ruime plaats op een grasmat die eruit zag als een biljartlaken! De ontvangst was erg vriendelijk en we mochten zelf een plekje zoeken.

Het sanitair is voorbeeldig. In de kleine winkel is het noodzakelijke te krijgen. Voor groetere inkopen moet je naar Totness of Newton Abbott, beide op ca. 5 km. Er zijn wel enkele pubs op loopafstand.

De omgeving is prachtig met Dartmoor Nat. Park, de zee en veel leuke dorpen in de nabijheid. We zijn zelfs een keer naar Tintagel/Cornwall gereden. Wel een eind, maar zeer de moeite waard.

2007

Prachtig gelegen camping centraal gelegen t

J.Alberts Zwolle
22-7-2007

Prachtig gelegen camping centraal gelegen t.o.v. de drukke Engelse steden Torguay, Paington en Exeter. Schitterend sanitair. Zeer gastvrij en sfeervol onthaal. Een camping geschikt voor natuurliefhebbers, wandelaars en rustzoekers.

Newton Abbott beschikt over een gezellig winkelcentrum met verschillende grote Engelse warenhuizen, supermarkten en eethuisjes.

Op korte afstand vind u het fantastische natuurgebied Dartmoor.

2006

prachtig, santitair van de wc en doucen waren goed maar

Amarins
1-9-2006

prachtig,

santitair van de wc en doucen waren goed maar het afwas gedeelte wat minder.

2005

Hele mooie rustige Camping in een erg mooie omgeving

Daan
15-3-2005

Hele mooie rustige Camping in een erg mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dornafield in Newton Abbot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dornafield zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.