Newton Abbot

We hebben een aantal aanbieders voor Newton Abbot voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Newton Abbot voor je op een rij gezet:

Reviews over Newton Abbot

Een oase van rust en Britse degelijkheid

keesdegraaff,
    21-8-2014

Als je aan komt rijden geeft de ingang je meteen een gevoel van: "wow". De oude boerderij ligt er statig bij en er hangen overal bloemen. Toch viel de camping ons wat tegen. Er is gewoon niet zo veel te doen.

Er is een speelhalletje voor de kids met een pingpongtafel, biljart, speelkasten e.d., maar verder mag er niet zo veel. Voor balspelen bijvoorbeeld is er nauwlijks een mogelijkheid (behalve een tennisbaan waar je voor moet betalen). Er is wel een klein speeltuintje op een heuveltje aan de rand van de camping, wat 's avonds wel een leuk effect geeft, want dan schalt het gekwetter van de kids de verder stille camping over.

Het oudste stuk van de camping dat door muren omzoomd is, is mooi, maar de rest van de camping is tamelijk rechttoe rechtaan met weinig beschutting. Het sanitair is wel mooi schoon en ruim. De wandelmogelijkheden in de buurt vallen wat tegen, of je moet van asfaltweggetjes houden. Ook het dichtstbijzijnde plaatsje, New Abbott, ligt niet op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige camping

Ton Eppenhof,
    10-8-2014

Dornafield is een mooi gelegen camping met goed en zuiver sanitair mooie plaatsen voor tent ,vouwwagen of caravan. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. In de omgeving zijn voldoende goed eetgelegenheden maar ook op de camping kan je op maandag en vrijdag fish en chips krijgen.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige accommodatie in een prachtige omgeving

Alex1976,
    20-12-2011

The Rock inn is een authentieke zeer goed verzorgde accomodatie in een typisch engelse stijl.

The Rock inn ligt midden in het nationale park The Dartmoor.

Gereisd met partner in juli 2009

Prima camping

pierre_hendrikx,
    4-9-2011

In juli 8 nachten overnacht op deze camping. De camping was nog niet volledig bezet. Sanitair en dergelijke was van prima kwaliteit en werd goed onderhouden. De omgeving is prachtig, wandelen in Dartmoor of aan de kust. Een prima week in een prachtige vakantie in Engeland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

mooie, karakteristieke camping

Richard,
    31-7-2011

Wij hebben al veel campings gezien in Europa maar deze is gewoon erg goed!

Mooie echt engelse entree (15e eeuws herenboederij!) , goede plekken verdeeld over drie gedeelten met gratis Wifi. Plekken zijn grotendeels voorzien van eigen waterkraan

en afvoer en stroom/tv aansluiting. Voor mensen met honden zijn er twee grote

weilanden om ze uit telaten en voor kinderen zijn er twee redelijk grote speeltuinen.

Ook is er een overdekte speelruimte. Alleen daar kan nog wel wat aandacht aan

geschonken worden. Meer doe dingen voor kleintjes en geen game/gokkasten.

Het verwarmde sanaitair is bij 50% bezetting goed en bij 100% redelijk. Echter de 2x4

afwasplekken voldoen niet als de camping bijna vol is. Verder is de camping schitterend aangelegd en wordt zeer goed bijgehouden door diverse "groundsmen". Supermarkt is vlakbij en bijna 24 uur open. De camp winkel heeft zeer lekker brood en melk. Al met al

een perfekte camping in een zeer mooie omgeving (dartmoornat. park, kust etc.)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Newton Abbot scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews