Camping Monkey Tree Holiday Park

1 review over Camping Monkey Tree Holiday Park in het Nederlands

hoge prijs, lage kwaliteit

Spietske
30-9-2014

In augustus 2014 verbleven we 10 dagen met onze mobilhome in het Monkey Tree Park. Op de website leek alles mooi in orde en leek het ons de prijs waard, maar in het echt viel het serieus tegen. De sanitaire blokken voldoen niet (sommigen zijn erg oud en versleten, de nieuwe zijn niet praktisch ingericht). Het buitenzwembad is versleten, net zoals de speeltuintjes. Enkel de binnenspeeltuin was in goede staat. Onderhoud laat te wensen (in 1 sanitaire blok was er een wc die gedurende de 10 dagen dat we er waren buiten gebruik was). Het was erg druk in het park, dus er mocht ook wel meer gekuist worden. Ondanks de teleurstellende camping (andere campinggasten deelden de teleurstelling over het park) was het leuke vakantie vanwege de leuke uitstapjes die we maakten en het prachtige weer dat we hadden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Monkey Tree Holiday Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monkey Tree Holiday Park in Newquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monkey Tree Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.