Hotel Edgcumbe

Hotel Edgcumbe

Onvoldoende

1 review over Hotel Edgcumbe in het Nederlands

Met vrienden

Een hotel om nooit heen te gaan!!

Sonja Joosten
11-8-2011

Een zeer gehorig, slecht onderhouden , oud hotel ,vuile vloerbedekking ,stoffige afzuiginstallatie in de badkamer, de gehele dag in de slaapkamers achter,etens luchtjes uit de keuken . Ook het eten stelde niets voor!

In de lift kan 1 persoon staan met 1 koffer, dus wanneer een bus met mensen binnenkomt, kan het wel even duren voordat iedereen boven is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edgcumbe in Newquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edgcumbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.