Hotel The Ship Inn

Hotel The Ship Inn

1 review over Hotel The Ship Inn in het Nederlands

Mooi hotelletje in landelijk gelegen stadje

paul_eck
20-9-2011

Dit hotel ligt in het centrum van een klein stadje, op loopafstand van de rivier de Severn. De Severn is bekend vanwege de zogenaamde Severn Bore, een natuurfenomeen waarbij tijdens iedere vloed een golf de rivier optrekt. Deze golf kan zo groot zijn dat er surfers en kanoërs op af komen om zo ver mogelijk met die golf mee te 'glijden'. Prachtige omgeving verder voor wandelingen enzovoorts. Het hotel wordt beheerd door een vriendelijk echtpaar en het eten is er uitstekend! Aanrader als je eens heerlijk wilt onthaasten. Prima comfortabele kamers met gemakkelijke bank, badkamer, et cetera.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel The Ship Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Ship Inn in Newnham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Ship Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.