Reviews over Newnham

Mooi hotelletje in landelijk gelegen stadje

paul_eck,
    20-9-2011

Dit hotel ligt in het centrum van een klein stadje, op loopafstand van de rivier de Severn. De Severn is bekend vanwege de zogenaamde Severn Bore, een natuurfenomeen waarbij tijdens iedere vloed een golf de rivier optrekt. Deze golf kan zo groot zijn dat er surfers en kanoërs op af komen om zo ver mogelijk met die golf mee te 'glijden'.

Prachtige omgeving verder voor wandelingen enzovoorts. Het hotel wordt beheerd door een vriendelijk echtpaar en het eten is er uitstekend!

Aanrader als je eens heerlijk wilt onthaasten. Prima comfortabele kamers met gemakkelijke bank, badkamer, et cetera.