5,4

5 reviews over Camping Mullion Holiday Park in het Nederlands

Wat een teleurstelling

van den Bosch
21-8-2017

We hadden op basis van recensies deze camping geboekt. Maar toen we aankwamen hadden we al spijt. We hebben veel gld per nacht betaal voor een campingplaats, dat het zeker niet waard is. Het toilet gebouw is oud en smerig. De douches zijn smerig en de matjes erin vol met schimmel. Na een klacht erover te hebben ingediend hebben ze nieuwe matjes erin gelegd, maar niet de oude weggehaald. Zo los je het probleem niet op. Sommige deuren van de wc's en douches konden niet op slot worden gedaan omdat het slot ontbrak. Ook zaten de wc brillen scheef. Er was een douche/toilet/afwas unit extra geplaatst die 2 dagen niet gebruikt kon worden ivm een storing. Het binnenzwembad is leuk voor kinderen, maar het buitenbad is smerig en oud. Ook mochten onze kinderen niet met hun snorkelbril zwemmen ivm verdrinkingsgevaar en dat ze met die bril konden stikken. Een heel raar verhaal. Wij raden iedereen af om naar deze camping te gaan, je bent een dief van je eigen portemonnee. De omgeving is wel mooi en er zijn vast veel betere campings te vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving, park/caravan matig

Maurits de Haan
20-8-2014

Onze tweede stop was qua omgeving een grote verrassing, prachtige omgeving met veel uitstapjes. Park is goed en netjes verzorgd, maar typisch Engels. Met alle respect, maar de eerste indruk was toch een beetje concentratie kamp-achtig. Caravans staan zeer kort op elkaar en allemaal in een soort leger groen geschilderd. Geen tuinmeubilair. We waren de enige nederlanders op dit park. Zwembad is beperkt c.q. klein en de vele life guards zijn erg pietluttig. Faciliteiten zijn voldoende, maar niet allemaal even fris en up-to-date. Restaurant is duur, personeel niet vriendelijk en het eten valt in de categorie typische Engels. Veel, vet en zout. Caravan is wel goed schoon en netjes en praktisch ingericht.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet echt geweldig.

effie
26-9-2012

Tegenvaller. De caravan was prima; ruim en slim ingedeeld. Maar het park was... kaal! Er was geen tuinmeubilair, dus buiten zitten was er niet bij. Voor kleine kinderen was er wel wat te doen. Voor de oudere kinderen NIETS. De omgeving is prachtig maar op de camping zelf hadden we niets te zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk park met jonge kinderen

Annemiek
30-7-2011

Wij hebben in juli een week in een splinternieuwe stacaravan (type Perran) gezeten. De douche was prima, ruime woonkamer en redelijk ruime "master bedroom". Dubbelglas, goede verwarming (fijn bij koude nachten), goede oven, magnetron, géén koffiezetapparaat maar natuurlijk wel een theepot en waterkoker (je bent in Engeland, he). Wij hadden de hele week een Engels ontbijt bijgeboekt; dat was uitgebreid maar de kwaliteit was niet geweldig (cereal, toast en jam, en verder kon je vijf warme gerechten kiezen die niet super smaakten). De kinderen (5 en 6) vonden de kinderdisco met Sid en Lizzie 's avonds geweldig. Er was een heel animatieprogramma (Engels). De zwembaden zijn simpel, maar voor kleine kinderen ok. Speeltuintje buiten én binnen, (betaald!!) springkussen, midgetgolf en skelters. De omgeving: geweldig! Leuke dorpjes, prachtige coves en cliffs, strand bij oa Hayle is prachtig. Tip: koop tickets voor 't Seal Sanctuary op het park met een flinke korting.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011
2008

camping goed omgeving prachtig!!!!

m van der heijden
8-8-2008

We hadden de goedkoopste caravans ,dat was wel te merken niet goed schoongemaakt maar verder wel goed uitgerust met keukenspullem.Camping is echt engels .,caravan na caravan op een rij.Leuk avond progamma elke dag iets anders.Vergeet geen tuinstoelen mee te nemen .Prachtig weer gehad en hele mooie stranden in de buurt Kynance cove,Kenach sands en wandelen via Coast path,een echte aanrader.Wij zijn daar 2 weken geweest en mijn 'things to do'lijst is nog niet compleet

Gereisd Familie in juli 2008

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mullion Holiday Park in Mullion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mullion Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.