Hotel White Hart

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor White Hart voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel White Hart in het Nederlands

Met oudere kinderen

Hotel is in orde voor een paar dagen

b, j en s
18-11-2009

Goed hotel voor een paar dagen. Ontbijt is prima; diner is afwisselend. Paar keer een echt hele goede maaltijd gehad, maar ook een keer helemaal niet goed. Kok was even uit vorm, zullen we maar zeggen. Hij had zoveel peper over het gerecht gestrooid, dat het werkelijk niet meer te eten was. Dat was jammer. De economische achteruitgang is helaas niet aan het dorpje voorbij gegaan. Paar winkels definitief gesloten. Op de deur van de prentenwinkel tegenover het hotel hing een bordje dat ze de volgende dag open zouden gaan, maar het bleef gesloten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Hart in Moretonhampstead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Hart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.