9,2

1 review over Camping Langstone Manor in het Nederlands

2006

Langstone Manor is een klein, rustig gelegen vakantiepark

André
16-6-2006

Langstone Manor is een klein, rustig gelegen vakantiepark met 24 caravans en een camping voor kampeerders. Het park ligt in Moortown, een gehucht circa 3 km buiten Tavistock en aan de rand van Dartmoor. Wij verbleven in een caravan die prima ingericht en ruim was. Wij zijn uitermate tevreden over de ligging, de rust en de gastvrijheid van de medewerkers. Er is een bar, een klein restaurant en een recreatieruimte. De afstanden naar b.v. Lands End zijn wel groot, dan moet je toch al gauw rekening houden met 3 uur rijden. Maar wie van rust houdt, van wandelen, tuinen en natuur houdt is Moortown een prima adres.

Gereisd Anders in juni 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Langstone Manor in Moortown , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Langstone Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.