9,2

1 review over Camping Langstone Manor in het Nederlands

Geweldig, prachtige omgeving!!!

Ilja
13-12-2011

Wij hebben 1 week gelogeerd in een van de twee cottages. Die zijn echt prachtig! Van alle gemakken voorzien, alles keurig en schoon en de mensen die alles beheren zijn uitermate vriendelijk. Het is voornamelijk een camping en er zijn stacaravans te huur. Er is een kleine pub op het terein waar je kan dineren. Geen groot aanbod maar prima eten. Je kunt er voor het ontbijt van alles bestellen. De omgeving is werkelijk PRACHTIG.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Langstone Manor in Moortown , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Langstone Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.