9,2

1 review over Camping Langstone Manor in het Nederlands

2007

De camping is een kleine, gezellige camping met De ligt

Van der Neut
8-8-2007

De camping is een kleine, gezellige camping met vriendelijke beheerders. De camping ligt wel wat afgelegen, zodat je altijd met de auto er op uit moet voor bijv. boodschappen. De caravan die wij hadden was erg netjes, compleet en schoon. Er zijn niet veel activiteiten, maar dat is al duidelijk als je de vakantie boekt.

Gereisd Familie in juli 2007

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Langstone Manor in Moortown , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Langstone Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.