Camping Langstone Manor

Camping Langstone Manor

9.2Fenomenaal

Engeland, South West, Moortown

Op vakantie geweest naar Langstone Manor?

9.2Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Meer camping info

6 reviews over Camping Langstone Manor

• 10Ilja13-12-2011

Geweldig, prachtige omgeving!!!

Wij hebben 1 week gelogeerd in een van de twee cottages. Die zijn echt prachtig! Van alle gemakken voorzien, alles keurig en schoon en de mensen die alles beheren zijn uitermate vriendelijk. Het is voornamelijk een camping en er zijn stacaravans te huur. Er is een kleine pub op het terein waar je kan dineren. Geen groot aanbod maar prima eten. Je kunt er voor het ontbijt van alles bestellen. De omgeving is werkelijk PRACHTIG.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8marian23-10-2010

Aanrader!

Wij verbleven twee weken in een cottage op het park. Enorm groot huis met alle mogelijke voorzieningen. De zon heeft twee weken geschenen dus zaten we veel in de voor of achtertuin. Veel tuinen, parken en kastelen bezocht en de dartmoor ponys bewonderd. Prima vakantie!

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9J. de Waard04-06-2009

Een camping om terug te komen

Een fijne rustige omgeving. Je komt hier echt voor de rust. Als je van wandelen houdt zit je perfect. Vanaf de camping kun je gelijk vertrekken zo het natuurpark in. Voor boodschappen moet je echter wel met de auto weg. Op een 15 minuten rijden zitten echter alle soorten winkels die je maar nodig kunt hebben. Golfen kun je uitstekend in de buurt zelfs op loopafstand van de camping is er een golfbaan. Het enigste wat wij misten op de camping is als je na een dag tocht om een uur of 4 terug komt op de camping dan kun je niet lekker even iets gaan drinken in het restaurantje wat er bij is. Dit gaat pas open om 18.00 uur. Wij zijn op deze camping in juli 2008 geweest en gaan nu in juli/augustus 2009 weer terug met onze caravan.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Van der Neut08-08-2007

De camping is een kleine, gezellige camping met vriendelijke beheerders. De camping ligt wel wat afgelegen, zodat je altijd met de auto er op uit moet voor bijv. boodschappen. De caravan die wij hadden was erg netjes, compleet en schoon. Er zijn niet veel activiteiten, maar dat is al duidelijk als je de vakantie boekt.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2007

• 9André16-06-2006

Langstone Manor is een klein, rustig gelegen vakantiepark met 24 caravans en een camping voor kampeerders. Het park ligt in Moortown, een gehucht circa 3 km buiten Tavistock en aan de rand van Dartmoor. Wij verbleven in een caravan die prima ingericht en ruim was. Wij zijn uitermate tevreden over de ligging, de rust en de gastvrijheid van de medewerkers. Er is een bar, een klein restaurant en een recreatieruimte. De afstanden naar b.v. Lands End zijn wel groot, dan moet je toch al gauw rekening houden met 3 uur rijden. Maar wie van rust houdt, van wandelen, tuinen en natuur houdt is Moortown een prima adres.

Gereisd in juni 2006

Camping Langstone Manor info