9,2

5 reviews over Camping Langstone Manor in het Nederlands

Geweldig, prachtige omgeving!!!

Ilja
13-12-2011

Wij hebben 1 week gelogeerd in een van de twee cottages. Die zijn echt prachtig! Van alle gemakken voorzien, alles keurig en schoon en de mensen die alles beheren zijn uitermate vriendelijk. Het is voornamelijk een camping en er zijn stacaravans te huur. Er is een kleine pub op het terein waar je kan dineren. Geen groot aanbod maar prima eten. Je kunt er voor het ontbijt van alles bestellen. De omgeving is werkelijk PRACHTIG.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

marian
23-10-2010

Wij verbleven twee weken in een cottage op het park. Enorm groot huis met alle mogelijke voorzieningen. De zon heeft twee weken geschenen dus zaten we veel in de voor of achtertuin. Veel tuinen, parken en kastelen bezocht en de dartmoor ponys bewonderd. Prima vakantie!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Een camping om terug te komen

J. de Waard
4-6-2009

Een fijne rustige omgeving. Je komt hier echt voor de rust. Als je van wandelen houdt zit je perfect. Vanaf de camping kun je gelijk vertrekken zo het natuurpark in. Voor boodschappen moet je echter wel met de auto weg. Op een 15 minuten rijden zitten echter alle soorten winkels die je maar nodig kunt hebben. Golfen kun je uitstekend in de buurt zelfs op loopafstand van de camping is er een golfbaan. Het enigste wat wij misten op de camping is als je na een dag tocht om een uur of 4 terug komt op de camping dan kun je niet lekker even iets gaan drinken in het restaurantje wat er bij is. Dit gaat pas open om 18.00 uur. Wij zijn op deze camping in juli 2008 geweest en gaan nu in juli/augustus 2009 weer terug met onze caravan.

Gereisd Met partner in juli 2008

2007

De camping is een kleine, gezellige camping met De ligt

Van der Neut
8-8-2007

De camping is een kleine, gezellige camping met vriendelijke beheerders. De camping ligt wel wat afgelegen, zodat je altijd met de auto er op uit moet voor bijv. boodschappen. De caravan die wij hadden was erg netjes, compleet en schoon. Er zijn niet veel activiteiten, maar dat is al duidelijk als je de vakantie boekt.

Gereisd Familie in juli 2007
2006

Langstone Manor is een klein, rustig gelegen vakantiepark

André
16-6-2006

Langstone Manor is een klein, rustig gelegen vakantiepark met 24 caravans en een camping voor kampeerders. Het park ligt in Moortown, een gehucht circa 3 km buiten Tavistock en aan de rand van Dartmoor. Wij verbleven in een caravan die prima ingericht en ruim was. Wij zijn uitermate tevreden over de ligging, de rust en de gastvrijheid van de medewerkers. Er is een bar, een klein restaurant en een recreatieruimte. De afstanden naar b.v. Lands End zijn wel groot, dan moet je toch al gauw rekening houden met 3 uur rijden. Maar wie van rust houdt, van wandelen, tuinen en natuur houdt is Moortown een prima adres.

Gereisd Anders in juni 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Langstone Manor in Moortown , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Langstone Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.