Sorteren

Reviews over Moortown

Geweldige omgeving.

Nicole van Eert-Maas
    26-8-2016

Langstone Manor is een kleine camping. De stacaravan was zeer schoon, ruim en rijkelijk uitgerust. 's Avonds is het (eet)café geopend. De wifi hier is erg traag.

Geweldig, prachtige omgeving!!!

Ilja
    13-12-2011

Wij hebben 1 week gelogeerd in een van de twee cottages. Die zijn echt prachtig! Van alle gemakken voorzien, alles keurig en schoon en de mensen die alles beheren zijn uitermate vriendelijk. Het is voornamelijk een camping en er zijn stacaravans te huur. Er is een kleine pub op het terein waar je kan dineren. Geen groot aanbod maar prima eten. Je kunt er voor het ontbijt van alles bestellen. De omgeving is werkelijk PRACHTIG.

Aanrader!

marian
    23-10-2010

Wij verbleven twee weken in een cottage op het park. Enorm groot huis met alle mogelijke voorzieningen. De zon heeft twee weken geschenen dus zaten we veel in de voor of achtertuin. Veel tuinen, parken en kastelen bezocht en de dartmoor ponys bewonderd. Prima vakantie!

Een camping om terug te komen

J. de Waard
    4-6-2009

Een fijne rustige omgeving. Je komt hier echt voor de rust. Als je van wandelen houdt zit je perfect. Vanaf de camping kun je gelijk vertrekken zo het natuurpark in. Voor boodschappen moet je echter wel met de auto weg. Op een 15 minuten rijden zitten echter alle soorten winkels die je maar nodig kunt hebben. Golfen kun je uitstekend in de buurt zelfs op loopafstand van de camping is er een golfbaan. Het enigste wat wij misten op de camping is als je na een dag tocht om een uur of 4 terug komt op de camping dan kun je niet lekker even iets gaan drinken in het restaurantje wat er bij is. Dit gaat pas open om 18.00 uur. Wij zijn op deze camping in juli 2008 geweest en gaan nu in juli/augustus 2009 weer terug met onze caravan.

De camping is een kleine, gezellige camping met De ligt

Van der Neut
    8-8-2007

De camping is een kleine, gezellige camping met vriendelijke beheerders.

De camping ligt wel wat afgelegen, zodat je altijd met de auto er op uit moet voor bijv. boodschappen. De caravan die wij hadden was erg netjes, compleet en schoon.

Er zijn niet veel activiteiten, maar dat is al duidelijk als je de vakantie boekt.