Hotel The Old Ship Aground

HotelKleine hotelsWeer vandaag16°4°
Hotel The Old Ship Aground

We hebben een aantal aanbieders voor The Old Ship Aground voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Old Ship Aground in het Nederlands

leuk aan de kade

J&J
28-8-2009

Hotel Old Ship Aground is een leuk hotel een geweldige pup waar je heel goed kan eten dat is echt goed en snel leuke omgeving stadje Minehead leuk vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Old Ship Aground in Minehead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Old Ship Aground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.