Reviews over Millbrook

Prachtige lodge met hottube en zwembad

Gast,
    21-8-2010

Op dit park liggen naast een camping ook diverse lodge's. Wij zaten in lodge 24 geboekt via holiday-rentals in Engeland. Het huis heeft alle gemakken echter is de beloofde droger te huur op de camping. Verder kan de auto niet bij de Lodge komen. Er zijn diverse trolleys voorhanden. Bij vertrek is dat soms even wachten op elkaar. Lodge 24 ligt tegen een helling met een hottube in de veranda. Prachtig uitzicht hier vandaan op o.a. Plymouth. Minpuntje buiten de droger was ook de lage waterdruk. Ondanks de twee badkamers kun je maar 1 faciliteit gebruiken anders valt de druk weg. Voor een extra auto en het binnenzwembad vragen ze geld maar dat hoef je als huurder niet te betalen.