Camping Tregarton Park

3 reviews over Camping Tregarton Park in het Nederlands

Super vakantie !!we

Monique
4-9-2015

Het was een super mooie camping. Net verzorgd sanitair. Heerlijk verwarmd zwembad en leuke speeltuin. Mooie ruime plaatsen en een super mooi uitzicht. Het eten was lekker en de winkel was niet groot maar voldoende te krijgen. Kortom een top camping !

Familie camping Cornwall

Fam.Verhaegh
19-8-2011

Leuke, niet al te grote familiecamping zonder de typisch Engelse mobilhomes die vaak de sfeer verpesten. Royale plaatsen met gras. Goede faciliteiten, zwembad en speeltuin voor de kinderen. Helaas geen restaurant, alleen take away. Geen bar of pub on site. Grootste nadeel is dat je voor alles de auto moet pakken. Voor de supermarkt in St. Austell moet je op vijftien minuten met de auto rekenen. Park ligt centraal t.o.v.de toeristische highlights van Cornwall.

Fantastische camping

Jajay
11-6-2006

Fantastische camping. In voor- en naseizoen heel goedkoop. Zwembad, winkel, tennisbaan en prachtige kinderspeeltuin aanwezig. Afwasruimte en wasserette. Gratis douche en warm water en 10 amp. stroom bij de caravan. Ruime plaatsen, zowel op gras als verhard. In de buurt hele mooie wandelroutes, maar ook hele leuke kustplaatsen. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tregarton Park in Mevagissey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tregarton Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tregarton Park scoort een 9.57 uit 10 op basis van 4 reviews.