Reviews over Mevagissey

Prachtige camping voor jong en oud

Familie Dingemans,
    26-7-2018

Prachtige camping waar echt aan alles is gedacht en zeer schoon en goed georganiseerd is, kleine camping winkel, eenvoudige (afhaalmaaltijden), gelukkig géén animatie, atypische engelse camping zonder mobilhomes e.d. Elke pitch heeft standaard een gratis electriciteits voorziening. Mooi maar voor ons te ondiep (140 cm) zwembad, kampeerplekken zijn in verschillende afmetingen te verkrijgen maar zijn elk al behoorlijk groot! Centrale ligging voor alle bezienswaardigheden in Cornwall. Camping ligt boven op een hoog plateau dichtbij Gorran Haven. Stranden zijn op circa een kilometer of twee, drie. St Austell is met de auto op ongeveer 15 minuten (Daar zijn ook alle grote supermarkten te vinden)

Grootste deel van kampeerders zijn Engelsen maar ook een klein aantal Nederlandse gezinnen wisten de camping al te vinden. Afhankelijk van de plek die je huurt, heb je uitzicht op de zee. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.

Super vakantie !!we

Monique,
    4-9-2015

Het was een super mooie camping. Net verzorgd sanitair. Heerlijk verwarmd zwembad en leuke speeltuin. Mooie ruime plaatsen en een super mooi uitzicht. Het eten was lekker en de winkel was niet groot maar voldoende te krijgen. Kortom een top camping !

Familie camping Cornwall

Fam.Verhaegh,
    19-8-2011

Leuke, niet al te grote familiecamping zonder de typisch Engelse mobilhomes die vaak de sfeer verpesten. Royale plaatsen met gras. Goede faciliteiten, zwembad en speeltuin voor de kinderen. Helaas geen restaurant, alleen take away. Geen bar of pub on site. Grootste nadeel is dat je voor alles de auto moet pakken. Voor de supermarkt in St. Austell moet je op vijftien minuten met de auto rekenen. Park ligt centraal t.o.v.de toeristische highlights van Cornwall.

Fantastische camping

Jajay,
    11-6-2006

Fantastische camping. In voor- en naseizoen heel goedkoop. Zwembad, winkel, tennisbaan en prachtige kinderspeeltuin aanwezig. Afwasruimte en wasserette. Gratis douche en warm water en 10 amp. stroom bij de caravan. Ruime plaatsen, zowel op gras als verhard. In de buurt hele mooie wandelroutes, maar ook hele leuke kustplaatsen. Een aanrader.

Mevagissey scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews