Hotel North Walk House

1 review over Hotel North Walk House in het Nederlands

Zeer gastvrije guesthouse

P
30-9-2016

Het is een guesthouse waar je bij aankomst tussen 16:00 en 18:00 hartelijk welkom wordt geheten door de gastheer en gastvrouw, Ian en Sarah, koffie of thee in de zitkamer met cake.

De kamer is netjes, gezellig ingericht en schoon. Onze badkamer heeft alleen een douche, op warm water moet je even wachten (maar daar wordt je voor gewaarschuwd) en een föhn ligt in de kast van de kamer. Bij het ontbijt keuze uit ontbijtgranen, vers fruit, sap, yoghurt en een Engels ontbijt door Ian verzorgd.

Een aantal avonden per week kun je genieten van de kookkunst van Sarah bij het diner, voor de andere avonden moet je naar het dorp, wij hebben uitstekend gegeten in de Oak Room.

Wil je wandelen in de mooie omgeving, vraag Ian om tips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel North Walk House in Lynton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel North Walk House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.