Camping Channel View

2 reviews over Camping Channel View in het Nederlands

prachtig uitzicht

susanne
10-9-2010

Aardige camping met mooi uitzicht over het bristol channel, veld met het mooiste uitzicht is redelijk in de wind. (buren op de camping stelden voor de camping om te dopen in Windy Corner).

Helaas is het sanitair niet goed. Vies en veel te weinig afwasplekken. 3 plekken met wasbak op kniehoogte. Ook afval stapelde zich op in een druk weekend.

Uitzicht en omgeving maken alles goed, fantastisch wandelen naar lynmouth en lynton. Een van de mooiste gebieden in Engeland.

2007

Fraai gelegen camping met uitzicht op het Bristol Channel

Hans & Majella Stijfhoorn
23-11-2007

Fraai gelegen camping met uitzicht op het Bristol Channel. Het sanitair was niet altijd even schoon door ziekte van personeel (volgens de eigenaar).

Er waren ook erg veel honden op de camping en daar zaten een paar vervelende keffertjes tussen. Ja, en als je dan toch al een hekel aan honden hebt...

De eigenaar en het personeel is overigens buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Alles bij elkaar toch wel een aanrader, zeker als je geen hekel aan honden hebt!

Het cijfer voor het eten heeft betrekking op de ernaast gelegen pub met Poolse meisjes achter de bar en als serveersters (studentes).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Channel View in Lynton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Channel View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.