Lynton

We hebben een aantal aanbieders voor Lynton voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lynton voor je op een rij gezet:

Reviews over Lynton

Kleine camping aan rivier.

Monique,
    4-8-2017

Sunny Lyn is een kleine camping, direct aan de rivier. Er is een grasveld voor tenten waarvan enkele plaatsen met stroom. Bezoekers zijn veelal wandelaars. Het sanitair is goed en schoon. Er is een kleine winkel en een restaurant waar het English breakfast wordt geserveerd. Direct naast de camping ligt een Thais restaurant waar je heerlijk kunt eten en wat overdag ook een pub is. Voor kinderen zijn er geen extra voorzieningen en om te spelen in de rivier moet je ook wel een zwemdiploma hebben. De omgeving is fantastisch, Lynton ligt aan zee en vanaf de camping kun je lopend naar het centrum en met een treintje naar het aangrenzende dorp Lynmouth. Hoge kliffen, mooie strandjes een prachtige dorpjes. En vlakbij Exmoor, een mooi natuurgebied. Wij waren na een week nog niet uitgekeken. Daarnaast waren we voor een tentplek met stroom voor 7 nachten 184 pond kwijt. Dat vond ik goedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer gastvrije guesthouse

P,
    30-9-2016

Het is een guesthouse waar je bij aankomst tussen 16:00 en 18:00 hartelijk welkom wordt geheten door de gastheer en gastvrouw, Ian en Sarah, koffie of thee in de zitkamer met cake.

De kamer is netjes, gezellig ingericht en schoon. Onze badkamer heeft alleen een douche, op warm water moet je even wachten (maar daar wordt je voor gewaarschuwd) en een föhn ligt in de kast van de kamer. Bij het ontbijt keuze uit ontbijtgranen, vers fruit, sap, yoghurt en een Engels ontbijt door Ian verzorgd.

Een aantal avonden per week kun je genieten van de kookkunst van Sarah bij het diner, voor de andere avonden moet je naar het dorp, wij hebben uitstekend gegeten in de Oak Room.

Wil je wandelen in de mooie omgeving, vraag Ian om tips.

Gereisd met partner in augustus 2015

schitterende ervaring

Koen DT,
    17-9-2016

de ligging is perfect , vlakbij parking, restaurantjes , de Cliff Railway enz. Mooie kamers in een authentiek gebouw. Geweldige gastheer en gastvrouw, geen moeite is hen te veel . ( wonnen enkele jaren geleden een engelse versie van "Met 4 in bed" ) . Ontbijt is top , samengevat : een 10 op 10 ervaring . En vooral ook betaalbaar, ook in juli !

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig huisje in prachtige omgeving

H. Stinissen,
    27-7-2011

Leuk huisje in het centrum van Lynton. Ideaal voor wandeltochten en leuke uitstapjes. Wij en de kinderen hebben het erg naar de zin gehad. Eigenaren zijn erg

vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

prachtig uitzicht

susanne,
    10-9-2010

Aardige camping met mooi uitzicht over het bristol channel, veld met het mooiste uitzicht is redelijk in de wind. (buren op de camping stelden voor de camping om te dopen in Windy Corner).

Helaas is het sanitair niet goed. Vies en veel te weinig afwasplekken. 3 plekken met wasbak op kniehoogte. Ook afval stapelde zich op in een druk weekend.

Uitzicht en omgeving maken alles goed, fantastisch wandelen naar lynmouth en lynton. Een van de mooiste gebieden in Engeland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010
Lynton scoort een 8,2 uit 10, op basis van 7 reviews