• Type accommodatie

Reviews over Lynton

Prachtig gebied, leuk,plaatsje

Monique
    4-8-2017

Lynton is een mooi dorpje en een goed uitvalspunt voor wandelingen in de omgeving. In het dorp zijn wat winkeltjes van locals en vooral Charlie Friday's kan ik zeer aanbevelen.. Een sfeervol restaurantje voor lunch en taartjes. Het aangrenzende dorp Lynmouth is te bereiken via een in Devon beroemd treintje, wat op waterkracht de berg afdaalt.

een verborgen parel

Koen DT
    17-9-2016

Lynton en Lynmouth hebben een prachtige ligging aan de kust van het te weinig bekende Exmoor . Je hebt er zicht op Wales, en je kan er prachtige wandelingen maken langs de rotsachtige kust, in de diep uitgesneden valleien of op het hooggelegen moor, waar je vanaf juli de heide in bloei ziet komen ; er zwerven kuddes wilde exmoor ponies rond, en op de rotsen naast Lynton kan je wilde geiten spotten . We hebben er ook fantastisch lekker gegeten in verschillende leuke restaurantjes, en de scones zijn er evenmin te versmaden !

Bekoorlijk stadje

Rinus
    12-1-2016

Lynton is een bekoorlijk stadje met Vitoriaanse indrukken, het is gelegen aan de prachtige klippenkust van het Bristol Channel, het stadje heeft alle voorzieningen en met zijn ligging in het Exmoor Nationaal Park is het verzekerd van een schitterende omgeving.

Twee kilometer ten westen van Lynton ligt de prachtige Valley of the Rocks met mooie kustgezichten, hier gaat een privé tolweggetje verder langs de kust over het Lee Abbey Estate, een erg mooie route langs de klippen, alleen voor mensen die geen hoogtevrees hebben.

Lynton scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews