Lynton

We hebben een aantal aanbieders voor Lynton voor je op een rij gezet:

Reviews over Lynton

• 8Monique04-08-2017

Prachtig gebied, leuk,plaatsje

Lynton is een mooi dorpje en een goed uitvalspunt voor wandelingen in de omgeving. In het dorp zijn wat winkeltjes van locals en vooral Charlie Friday's kan ik zeer aanbevelen.. Een sfeervol restaurantje voor lunch en taartjes. Het aangrenzende dorp Lynmouth is te bereiken via een in Devon beroemd treintje, wat op waterkracht de berg afdaalt.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

juli 2017

• 10Koen DT17-09-2016

een verborgen parel

Lynton en Lynmouth hebben een prachtige ligging aan de kust van het te weinig bekende Exmoor . Je hebt er zicht op Wales, en je kan er prachtige wandelingen maken langs de rotsachtige kust, in de diep uitgesneden valleien of op het hooggelegen moor, waar je vanaf juli de heide in bloei ziet komen ; er zwerven kuddes wilde exmoor ponies rond, en op de rotsen naast Lynton kan je wilde geiten spotten . We hebben er ook fantastisch lekker gegeten in verschillende leuke restaurantjes, en de scones zijn er evenmin te versmaden !

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Rinus12-01-2016

Bekoorlijk stadje

Lynton is een bekoorlijk stadje met Vitoriaanse indrukken, het is gelegen aan de prachtige klippenkust van het Bristol Channel, het stadje heeft alle voorzieningen en met zijn ligging in het Exmoor Nationaal Park is het verzekerd van een schitterende omgeving. Twee kilometer ten westen van Lynton ligt de prachtige Valley of the Rocks met mooie kustgezichten, hier gaat een privé tolweggetje verder langs de kust over het Lee Abbey Estate, een erg mooie route langs de klippen, alleen voor mensen die geen hoogtevrees hebben.

• 10Zorg voor natuur
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Lin-B09-09-2013

Schattig plaatsje in prachtige omgeving

Lynton is een schattig plaatsje in Exmoor National Park. Vanuit Lynton kun je een wandeling maken door de Valley of the Rocks. Erg mooi. In het hoofdstraatje leuke kleine winkeltjes met leuke hebbedingetjes. Ook zijn er een aantal leuke restaurantjes en teashops. Vanuit Lynton kun je ook met de cliff railway afzakken naar het beneden gelegen Lynmouth. Ook dat is een bijzondere ervaring. Ik zou er geen week kunnen of willen verblijven, maar voor een dag of 2 vond ik het absoluut de moeite waard.

augustus 2013

• 8R. Poppen21-08-2011

Leuk dorpje

Je kan mooie wandelingen maken vanuit het dorp, prachtige omgeving!

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9lariz_109-12-2010

Een prachtig dorpje aan de kust.

We waren er in de winter. Erg koud en sneeuw. Maar prachtig was het. Zo mooi met de heuvels in het wit. Wilde paarden. Zelfs de koeien liepen nog in de wei.Schapen komen op je af.En de alpacas bij de cottage waar we een appartement huurde. En het dorpje echt engels. Er waen gelukkig nog wat leuke winkels open. Het is een echte toeristische trekpleister zomers. Wel veel pubs. Aan het kustweggetje 1 uit 1400. Geweldig van binnen. En dan heerlijk fresh fish and chips eten. Ik ga zeker terug in de zomer. Want dan zal alles in bloei staan. Engeland is prachtig.

• 9Sfeer in stad
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10sylwia22-07-2009

świetne miejsce

cudowne wrażenia zostawia na mnie Anglia.piękna malownicza miejscowość jeśli lubisz chodzisz mnóstwo malowniczych zakątków życzliwi ludzi

• 5Cultuur
    • 10Stranden