Camping Hook Farm Camping & Caravan Park

3 reviews over Camping Hook Farm Camping & Caravan Park

• 2018
      8Marianne18-09-2018

Prima camping

Mooie groene terrassencamping met ruime plaatsen. Goed sanitair. Via een mooi pad langs een riviertje wandel je in een half uur naar Lyme Regis (terug wel bergop). Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Arie van der Stelt16-08-2016

Uitstekend verblijf

Erg leuke, mooie en gezellig ingerichte terassencamping in Uplyme. Op 3 km afstand van de zee en Lyme Regis en centraal gelegen voor allerlei leuke en prachtige uitstapjes zoals wandelen langs de jurrasic coast en south west coast path. Ruime plaatsen zowel schaduwrijk als in de zon. Veel groen rondom plaatsen. 2 blokken sanitair waarvan de er 1 helaas minder van kwaliteit is vanwege slecht warmwatervoorziening. De staf van deze camping is geweldig!! Altijd behulpzaam en heel vriendelijk. Ook met oudere kinderen valt er in de omgeving voldoende te doen. Een klimbos op 3/4 uur, quad rijden op 3/4 uur, kanoën op zee, varen met een snelle boot, ontbijten in de town mill ect.

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Dirk24-09-2011

Een mooie rustige camping

Op Hook Farm camping voel je snel thuis. Het is een rustige niet te grote camping met grootte staanplaatsen. Van hier uit kan je langs het riviertje naar Lyme Regis wandelen, maar ook verder weg langs de schitterende Engels zuid kust wandelen.

• 9Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Hook Farm Camping & Caravan Park