Camping Lydford Caravan & Camping Park

Camping Lydford Caravan & Camping Park

1 review over Camping Lydford Caravan & Camping Park in het Nederlands

2007

Camping om te gaan wandelen op de Dartmoor m

J. Bruijnis
13-8-2007

Camping om te gaan wandelen op de Dartmoor m.n. de NWzijde, het meest desolate/allermooiste gedeelte vd Dartmoor. Supermarkten/Tavistock (goedkoop tanken) & Okehampton. Camping met schoon sanitair. (is verouderd / wordt binnenkort verbouwd) Geen echte kindercamping, Wel voldoende ruimte om te spelen. Beheerders erg vriendelijk en behulpzaam. Camping om te starten met het "Letterboxing" Camping heeft eigen wandelingen+materiaal. Voor dagjes (brochures aanwezig) een goed startpunt. Eetgelegenheden Castle Inn en Dartmoor Inn luxer & duurder. Vanaf Lydford in richting Okehampton goed eten bij Fox & Hounds en Bearslake Inn. Richting Tavistock, Elephant Nest/Horndon. Goede ervaringen Plume of Feathers/Princetown, Burrator Inn Dousland, Forest Inn/Hexworthy & Dolphin/Bovy Tracy. Komen daar ruim 10j &nog steeds erg tevredenheid. Niet voor de luxezoekers, wel voor doeners.

Gereisd Familie in augustus 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lydford Caravan & Camping Park in Lydford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lydford Caravan & Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.