Sorteren

Reviews over Lostwithiel

een hele mmoie camping

e. sportel
    18-7-2014

wij hebben drie nachten op deze camping gestaan, begin juli 2014, nog voor het echte seizoen begint. Het is een mooi aangelegde, beschutte camping met uitstekende sanitaire voorzieningen. Voor ons, tentkampeerders waren er mooie beschutte velden met een dikke grasmat. Prijs is erg schappelijk zeker voor wat je krijgt, Eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Klein nadeel is dat er maar 1 gebouw is om af te wassen.

mooi gelegen en rustige camping

asdejong
    17-8-2011

De naam is verwarrend. Het heet nu Eden Valley Holiday park. Het bestaat uit een gedeelte met vaste gasten en uit een viertal mooi gelegen velden voor trekkers etc. Mooie ruime plekken en goed beschut gelegen met veel bomen en struiken. Stroom en water is prima geregeld. De beheerder is erg gastvriendelijk en loopt veel rond waarbij hij met iedereen een praatje maakt ( en helpt bij alle mogelijke vragen). Voor de kids is er een beekje, tafeltennis en tafelvoetbal en is er een leuke speeltuin. In de omgeving is veel te doen en te zien. Wij zouden een week blijven en hebben er 10 dagen van gemaakt.