Camping Looe Country Park Caravan & Campside

2 reviews over Camping Looe Country Park Caravan & Campside in het Nederlands

Goed!

Fam. de Groot
10-8-2018

Een prima camping met goed sanitair, hoewel er veel in een kleine ruimte is geperst Omdat ik tevoren even had gebeld wist ik gelukkig dat de toegangsweg erg smal was, maar zelfs dan nog viel de laatste kilometer niet echt mee omdat er wel passeerplaatsen zijn, maar soms te kort voor een auto met caravan en bovendien zie je tegemoetkomend verkeer vaak pas op het allerlaatste moment aan komen. De toegewezen plaats had weliswaar een mooi uitzicht, maar we stonden direct bij de ingang en er waren veel meer verkeersbewegingen dan ik had gedacht op zo'n weggetje, waarbij er bij diezelfde ingang ook een passeerplaats was. Dus hoe leuk die plek ook leek/was, daardoor geen succes. Vanuit Looe kun je o.a. naar Polperro, een bekend (en druk) vissersplaatsje: parkeren op het grote parkeerterrein en lopend het dorp in. Talland Bay is leuk maar een steile en smalle toegangsweg. Looe is net zo'n plaatsje als Polperro maar groter en (nog) drukker.

2007

kleine camping (circa 40 plaatsen) met aandacht voor detail. Zeer netjes,vriendelijke eigenaar .Geen overbodige bemoeienis door eigenaar. Zoals in heel Zuid-West Engeland weinig Nederlanders,Duitsers,Fransen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Looe Country Park Caravan & Campside in Looe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Looe Country Park Caravan & Campside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.