We hebben een aantal aanbieders voor Looe voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Looe voor je op een rij gezet:

Reviews over Looe

• 8Caris01-06-2011

Fantastich

Wie houdt van een typisch Engels Dorpsstadje is bij Looe op de juiste plaats.

Er is een winkel met een plaatselijke produkten welke uitstekend is van prijs/kwaliteit.

Een aanrader is een Cornisch Cream liquor = trekt zeer goed op Baileys

Gereisd met partner in juli 2010

• 6Michel uit België30-05-2007

Badplaats ok. Mooie vergezichten boven het stadje. Maar véél authentieker en schilderachtiger is het nabijgelegen Polperro, een echt authentiek Cornisch vissershaventje dat doet denken aan de Engelse operette 'The Pirates of Penzance' van Gilbert & Sullivan. Je kan hier ook lekker vers gebakken Cornish Pasties eten, een pasteideeg gevuld met vlees, vis of als dessert, fruit.

Gereisd in mei 2007

• 5Anita F.-W.03-08-2008

Voor de lagere klasse

We waren een middagje hier op bezoek. Plaatsje zelf is heel mooi op het eerste gezicht, maar als je het volk ziet dat het bezoekt.... Dik, vet, ordinair met tatoeages, piercings.... gruwelijk! Schijnt dat er een caravanpark vlakbij zit, vandaar. Is voor de Engelsen typisch 'lower class'. Met veel pijn en moeite een restaurant gevonden waar je géén fish and chips eet maar een leuk historish pubje met interessantere dingen op de kaart. Plaatsjes zoals Polperro en Fowey zijn meer 'upmarket'(betere klasse)

• 1Cultuur

Gereisd in augustus 2008

• 8Linda26-10-2013

Looe

Looe (je zegt Loe) is een gezellig plaatsje, erg toeristisch. De kinderen vermaken zich er uren met krabbetjes vangen (de volwassenen trouwens ook). Typisch zo'n plaatsje om eens lekker doorheen te slenteren.

• 8Uitgaanslevenn

juli 2013

• 8Jose10-08-2012

Leuke havenplaats

Ziet er erg leuk uit. Wij waren met kinderen in de leeftijd van 9-11-13 jaar. En wij hebben krabbetjes gevangen in de haven van Looe. Een locale sport. Erg leuk. Kinderen waren in de restaurants welkom, en dat is ook fijn. Niks chicques maar wel gezellig. Leuke winkeltjes, redelijk klein plaatsje. Je hebt oost en west Looe. Aan beide zijden kun je het strand bezoeken. De omgeving is ook erg leuk. Ik wil Fowey aanbevelen, een nabij gelegen havenplaatsje.

• 7Sfeer in stad

juli 2012

• 9G. Beelen23-09-2013

Leuke plaats in een mooie omgeving

appartement geboekt in West-Looe. Goede verbinding naar oost-Looe. Voldoende eet- en drinkgelegenheden. Mooie omgeving, voldoende te beleven

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2013

• 9Rita Poppen20-08-2011

prachtig dorp !

Erg leuk plaatsje, toeristisch en gezellig. Vanaf Looe zijn prachtige wandelingen te maken.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8paul20-12-2009

Leuk vissersstadje

Vooral bij laag water is het hier leuk. De rivier loopt dan leeg en de bootjes staan droog in de rivier. Uitvalsbasis voor haaienvissen. Het stadje op zich is zeker de moeite waard. In de meivakantie is het er ook erg rustig.

• 7Sfeer in stad

april 2009

• 8Ad & Joke Bonthond01-02-2007

Zeer pittoresk dorp(je) Enigszins toeristisch maar wel gezellig zonder het gevoel dat je overal "gepakt" wordt.Vakantieplek voor veel Engelsen. Weinig buitenlanders. Aan het (zand)strand besteedt men veel aandacht. Erg schoon vergeleken met andere plekken. Voor de 7e keer in Devon/Cornwall geweest.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in februari 2007

• 9A.J. Willems05-10-2007

Geweldig mooie badplaats, echt Engels. Zeer mooie haven en straatjes. Wel moet je even zoeken naar een goed restaurant. Het strand is ook niet echt geweldig, je moet even zoeken even buiten Looe. We gaan zeker nog een keer terug, het is ons erg goed bevallen. We hadden zelfs echt mooi en warm weer (on-Engels), halverwege juli!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2007