• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Hayle

Reviews over Hayle

• 9Huib van 't Hoff30-11-2008

Heerlijk rustig en een genot voor wandelaars

Wij hebben nu twee maal onze vakantie doorgebracht in een bungalow op Beachside in Hayle www(punt)beachside(punt)co(punt)uk/) Goede huisjes met een mooi uitzicht over zee en de baai van St. Ives. Ideaal als uitvalsbasis om de Zuid/West hoek van Cornwall te verkennen. De zee in mooi en helder, het weer kan er erg mooi en warm zijn maar ook zware stormen leveren fantastische schouwspellen op. Ook voor zeevissers een aanrader. Van het uitgaansleven, zeker voor de jeugd hoef je je geen grote voorstellingen van te maken, daar voor moet je naar Penzance. In Hayle zelf een redelijk goede bar met eetmogelijkheden en in St. Ives prima restaurantjes voor elke smaak.

• 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in november 2008

• 8Roy23-10-2008

mooie streek

Mooi kustgebied vanwaaruit de rest van Zuidwest Engeland prima te bereiken is

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 8Paul E.02-07-2006

Hayle staat bekend om z'n "5 miles of golden sand" een heel ooi strand dus. Schitterend uitzicht op St.Ives Bay. Vooral de zons- ondergang naast St. Ives moet je meemaken. Hayle is een leuk plaatsje, neutraal liggend en er is genoeg te doen in de buurt. In Hayle zelf is Bird Paradise de bekendste attractie.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur