Reviews over Hayle

Prachtig gelegen relaxte camping

Familie,
    3-8-2018

Camping met topatmosfeer! Ruime plekken, lekker rustig en toch gezellig. Mooi speelveld voor de kinderen en op loopafstand van het strand. Prachtig uitzicht op St. Ives en op het strand vanaf de camping

Typisch Engels vakantiepark aan mooi strand.

freek,
    8-8-2014

Tijdens onze zelf samengestelde rondreis door zuid Engeland hebben we hier een lang weekeinde verbleven. Het is een typisch Engels vakantiepark met rijen sta caravans zonder privacy, je kunt de auto er net tussen parkeren, er is nooit tuinmeubilair. Voor Engelse begrippen is dit nog een kleinschalig vakantiepark. Leuk om een keer mee te maken en ondanks hoogseizoen was het er lekker rustig, ook 's avonds en in de nacht! De stacaravans op de eerste rij hebben prachtig frontaal zeezicht, maar dat vond ik de forse meerprijs niet waard, wel een kleine meerprijs voor een new model stacaravan. Boek vroeg voor een hoge korting. Vanaf het park is het prachtige zandstrand via een korte wandeling over de duinen te bereiken. De kinderen hebben heerlijk op het strand, in het zwembad en ook in de amusementshal ("gokken" met 2 Pence muntjes) gespeeld. In de omgeving is genoeg te doen. Neem de trein naar St. Ives. Caravan compleet en schoon, personeel erg vriendelijk, Spar vlakbij, Lidl in Hayle.

Geweldig uitzicht!

Culidijk,
    13-8-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Beachside Holidaypark. Mooi strand op 300 meter afstand. Surfen, zwemmen, zonnen.

GREAT

penning,
    21-6-2012

Schoon, netjes met duidelijk persoonlijke tinten en fantastische, vriendelijke eigenaar(s)

De ligging achter de duinen is geweldig, rustig, ondanks dat er veel kinderen waren en lopen en tochten maken in de omgeving zeer de moeite waard.

Prachtige plek in de duinen

Henk,
    15-8-2011

Dit park overtrof onze verwachtingen, normaal zoeken wij campings die een stuk kleiner zijn, zeg maar tot 300 plekken, dit park had er denk ik wel 1000. Wij stonden met de caravan op een vrij klein veldje waardoor we toch het id van een kleine camping hadden. We hadden uitzicht op oceaan en duinen, prachtig uitzicht, iedere ochtend weer.

Kinderen vermaakten zich prima in de duinen, op het strand, met voetballen, cricket.... etc.... Ook hebben ze surf lessen genomen en ze konden nog op de plank staan ook.

Uitjes naar St Ives (trein) Geevor mine, St Micheal's Mount, Lands End, surfen bij Gwithian (hoger golfen).

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Hayle scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews