Hotel The Cheltenham Chase A QHotel

Hotel The Cheltenham Chase A QHotel

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Cheltenham Chase A QHotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Cheltenham Chase A QHotel in het Nederlands

Mooi hotel

rtvd
9-5-2011

Het hotel ligt niet in Gloucester, maar in het forenzendorpje Brockworth, ongeveer 5 km van Gloucester. Het is een groot zaken en wellness hotel met ruim 100 kamers. De service is prima. Er zijn ruim voldoende gratis parkeerplaatsen beschikbaar. De kamers (met airco) zijn ruim, schoon en netjes ingericht. Idem de badkamer. Het ontbijt bestaat voornamelijk uit de zogenaamde full-english ingredienten. Maar er zijn ook continentale ingredienten beschikbaar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de buurt (op loopafstand) zijn ook 2 pubs aanwezig (Tobeys Carvery en Beefeater) waar je prima kunt vertoeven

Gereisd Met partner in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

• AdresShurdington Rd GL3 4PB(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cheltenham Chase A QHotel in Gloucester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cheltenham Chase A QHotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.