Reviews over Fowey (Cornwall)

Fijne camping met geweldig uitzicht

Otter,
    30-7-2016

Kleine camping met weinig voorzieningen maar wat een uitzicht! Sanitair is netjes en schoon. Er is een kleine ruimte met gratis tafelvoetbaltafel en tafeltennistafel. Vanaf de camping kan je in 20 minuten naar de zee wandelen. Trek wel goede schoenen aan want de route gaat door het veld en een klim naar beneden.

Fowey is een leuk klein dorpje. Met de carferry naar de overkant en dan naar Polperro rijden is een aanrader. Polperro is erg leuk en ga vooral eten bij de Blue Peter Inn; een leuke pub aan de haven met prima eten voor prima prijzen. Ook leuk voor kids.

Fijne rustige camping op een lichte helling aan de kust in

Esther,
    17-10-2006

Fijne rustige camping op een lichte helling aan de kust van Cornwall in de buurt van St. Austell. Spectaculair uitzicht. Toen wij er stonden was hij officieel vol, maar had nog steeds veel ruimte. Iedereen moet minimaal 6 m van elkaar af staan. Winderig, maar overal zijn windschermen te koop. Twee mooie strandjes op loopafstand (1-1,5 km). De camping ligt tegen de boerderij en aan een lange-afstands wandel/pelgrimsroute. Leuk toeristisch havenstadje Fowey via dit pad te bereiken (ca.4 km). Onderhoud van het sanitair was mager t.o.v. het aantal mensen dat er gebruik van maakte.

Fowey (Cornwall) scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews