Camping Sea Barn Farm

CampingWeer vandaag19°16°
Camping Sea Barn Farm

1 review over Camping Sea Barn Farm in het Nederlands

Mooie camping aan de Engelse Zuidkust!

Rianne Klaver
3-8-2009

Grote camping aan de Engelse Zuidkust zonder overdadige animatie e.d. Wel mogelijkheid om gebruik te maken van het zwembad(je) en de pub (The Bar in the Barn) van de naastgelegen camping! Wel heel open gelegen dus redelijk veel last van de wind van de zee. De camping ligt direct aan zee, maar direct bij de camping is het strand niet beschikbaar door sterke stroming en het daar gelegen natuurgebied! Mogelijkheden om dingen te doen & te bezoeken in Weymouth te over! Een week was eigenlijk te kort!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sea Barn Farm in Fleet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sea Barn Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sea Barn Farm scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.