Reviews over Exmouth

Fantastisch!!

Callemeijn,
    31-7-2018

De omgeving is prachtig en vele bezienswaardigheden. Veel activiteiten op het park voor de kinderen. Locatie van de caravan was fantastisch met uitzicht op zee. Kinderen konden fijn in en om de caravan spelen.

Vriendelijke familie camping

Elferink,
    23-8-2016

Een enorm grote camping. Ik vond de camping erg schoon.Heb het in Engeland wel eens anders meegemaakt op een camping. Dat je niet naast je caravan kan zitten en dat de caravans kort op elkaar staan, wist ik al bij het boeken. Dat is over het algemeen zo in Engeland. Voorbereiding voorkomt terleurstelling.

Net als de vele gokmachines in de entertainmenthal. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral voor gezinnen met kinderen onder de 12 jaar is dit een prima camping. Er zijn twee zalen waar elke avond een show is. Verder is er een 18 plus sport bar en 4 eetgelegenheden. Denk dan wel aan de ongezonde vette hap. Het beach restaurant, aan de andere kant van de camping, heeft een prachtig uitzicht over de zee en het strand.

Je moet wel conditie hebben anders krijg je last van je kuitspieren! Het is namelijk heuvel op en heuvel af.

Devon cliffs is een prima familie camping en een goed uitgangspunt om het mooie Devon te leren kennen. De omgeving is zeker de moeite waard.

Goed en compleet park

p_koelewijn,
    30-7-2011

Hebben hier 5 dagen doorgebracht. Een perfecte locatie om allerlei stadjes en mooie plaatsen te bezoeken. De camping is zeer compleet gokhal, pizza restaurant, hamburgerrestaurant tot zelfs een Starbucks. De camping is echt Engels, dwz alle stacaravans staan keurig uitgeleind en het zijn er heel veel. Bij het kijken naar de caravans is de kans groot dat je het benauwd krijgt. Zoveel bij elkaar en zover als je kan kijken staan caravans. De locatie is perfect om vandaan te

was goede uitvalsbasis voor dagjes weg

Ingeborg,
    10-7-2011

het park is erg massaal, veel caravans, wij zijn hier nu 1 keer geweest en dat was dan ook gelijk de laatste keer. de omgeving hebben we helemaal uitgekamd dus voor ons is een 2e bezoek niet nodig, wij hadden een nieuwe caravan geboekt en dat was wel prettig, hoewel het interieur erg eenvoudig was.

de vermaakhal is erg luidruchtig veel gokgebeuren en harde muziek. de eetgelegenheden waren matig dus veel in de caravan zelf gekookt, de boodschappen deden wij bij de Tesco veel meer keus en goedkoper.

gelukkig hadden we mooi weer anders verveel je jezelf enorm denk ik.

en het is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten want het is veel bergje op en af in het park.

Omgeving is mooi

Margo,
    5-9-2010

De caravan was wel schoon, type prestige.

1 knop van het fornuis was eraf, en na melding is er dezelfde dag een nieuwe op gezet. Van het brandalarm was de batterij leeg, na melding ook meteen vervangen. Uitzicht over zee is erg mooi. Plaats voor de auto naast de caravan. Openingstijden van het zwembad, van 9 tot 13 en van 14 tot 18. Tussenin en na 18 uur alleen voor betaalde activiteiten. Winkeltje voor eerste benodigdheden. Gelukkig is er een grote Tesco vlakbij, die open is van maandag 8 uur tot zaterdagavond. Op zondag ook een halve dag geopend. Afhaalchinees op weg naar exmouth(bij de verkeerslichten) is erg lekker. In Exmouth hebben we ook een boottocht gemaakt langs de jurassic coast was ook erg leuk (stuart line?) Dartmoor is ook een mooi natuurpark; wilde paarden, schapen en koeien. Budleigh Salterton en Lyme Regis zijn ook erg leuke plaatsen. Devon cliffs is een van (zo niet het grootste) caravanpark van europa.

Exmouth scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews