Reviews over Exford

mooie afgelegen plek

Jos Westerink,
    30-8-2014

Eenvoudige mooie camping: grote plekken, geen vaste pitches, geen ontvangst, alleen wifi bij receptie, geen elektriciteit, eenvoudige sanitaire voorzieningen.

Leuk: op het 4de veld mag je een kampvuur maken bij de tent.

Erg vriendelijke eigenaars.

Zeer diervriendelijk:, voeren van de lammetjes, gasten met paarden, schapen op het terrein.

Groot terrein, je kunt letterlijk uren wandelen over de farm door zompig terrein langs de rivier exe.

Heel stil - eerste autoweg op kilometers, alhoewel je net ook 360 blatende schapen naast je veldje kunt hebben, die gaan gelukkig s'nachts ook slapen...

Het was koud en winderig (eind augustus 2014), we hadden net de pech van de 'chilliest bank holiday ever (kop in de Metro)'. In het dal van de camping kan het dan extra koud en (bij westenwind) winderig zijn.

De weg naar de camping is krap - een auto met caravan moet absoluut via Exford rijden - de andere routes hebben te lastige bochten.

Heel mooie omgeving

Gelissen-Van Damme,
    15-8-2011

Dit is een heel mooie en rustige camping gelegen in Exmoor park. Wij zijn met de caravan geweest, maar er staan vooral tenten. Geen electrische aansluitingen, daar ben je dus beter op voorbereid. Voor de kinderen heel leuke omgeving met het riviertje en de mooie wandelingen. Het sanitair is basic, vooral op het 4e veld. Dit is een ideale camping voor wie van rust en mooie natuur houdt.

Rustige Boerderijcamping

Rinus,
    13-5-2011

Een heerlijk rustige boerderijcamping gelegen temidden van het prachtige landschap van het Exmoor Nat. Park, vanuit de camping lopen er verschillende wandelroutes het gebied in, voor een hapje of drankje kan men terecht in het nabij gelegen dorpje, echt ideaal voor rustzoekers en wandelaars

weldadig rustig

Wanda,
    27-7-2010

Deze tenten-camping is weldadig rustig, geen hinder van andermans radio's. Prachtig gelegen, maar als je veel wilt zien in Devon (en dus rijden) niet erg handig. Geen speeltoestellen maar riviertje de Exe kabbelt langs de 4 kampeervelden en zorgt voor uren speelplezier. Ook veel gras voor potjes voetbal. En iedere dag aanvoer van 'verse Hollandse kindjes'. Veel Nederlanders dus. Op 4e achterste veld vuurtje stoken, maar wel ver lopen naar toilet/douches. En dat 2e gebouwtje is nogal viezig en erg klein. Eerste toiletgebouw bij veld 1 en 2 keurig. Vriendelijke eigenaren. 1 super groot nadeel: het weer. Rijd je naar de kust, dan komt de zon, rijd je terug dan zie je de regenwolken al weer boven de camping hangen. Heb je hier wel volle zonnige dagen: boffen!

Fantastische plek!

Gaby, Kerkrade,
    17-2-2010

Holmdale B&B in Exford, Engeland ligt middenin Exmoor National Park. De ligging is fenomenaal! Ideaal voor het maken van uitstapjes in de omgeving en het maken van prachtige wandelingen. Exford zelf is een klein, gezellig dorpje met 2 pubs en een winkeltje/postkantoor. Caroline, de gastvrouw van Holmdale B&B, serveert het uitgebreide ontbijt met biologische producten in de prachtige serre met uitzicht op de groene, glooiende weilanden van het National Park. De kamers zijn ruim en zeer netjes. De badkamer zijn prachtig victoriaans ingericht en ruim. Een absolute aanrader!

Exford scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews