Weer vandaag22°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor St.Olaves voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel St.Olaves in het Nederlands

Oase in leuke stad

Else
28-5-2014

Op loopafstand van winkels, restaurants en de kathedraal en toch een oase van rust. We hadden een prettige, schonen kamer en grote badkamer (matige douche) maar misten een bedlampje en de gordijnen waren erg dun. Vriendelijk personeel en bij mooi weer kun je heerlijk met een drankje in de grote tuin zitten.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Super hotel! Midden in de stad maar door de ommuurde heb

Adam Bakker
23-11-2007

Super hotel! Midden in de stad maar door de ommuurde ligging heb je zeker niet het gevoel in een grote stad te zijn. Je bent binnen een halve minuut in de hoofdstraat van Exeter. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en diner zijn prima, dus ik kom hier zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in november 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St.Olaves in Exeter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St.Olaves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.