7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Exeter Rougemont voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Exeter Rougemont in het Nederlands

2007

In dit hotel verbleven voor zaken

Henk Huisman
8-2-2007

In dit hotel verbleven voor zaken. Ontbijt en diner zijn prima, goede service, nette kamers en ideale ligging (in het centrum)

Gereisd anders in februari 2007
2005

ben hier met een groep geweest,49pers

joke lampaert
14-10-2005

ben hier met een groep geweest,49pers.

stijlvol hotel,centrum stad. groepsprijs DBB zeer redelijk,kamers netjes,bedden ok, goede keuken,ligging tov bezienswaardigheden zeer gunstig.

personeel heel behulpzaam.

Gereisd anders in oktober 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Exeter Rougemont in Exeter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Exeter Rougemont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.