Hotel Buckerell Lodge

Hotel Buckerell Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Buckerell Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Buckerell Lodge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

we hebben van een 5 daagse Devon Summer deal bij Buckerell genoten, goede basis om Dartmoor en Exeter te verkennen.

Goed hotel, weinig toerisme , veel bruiloften en weddings.

Traditioneel English breakfast perfect !

Leuke tuin , afstand naar centrum ong 20 min lopen.

Kamer erg goed, rustig gelegen.

2008

prima, stil, vlak bij centrum

SuUs
22-7-2008

stille kamers, netjes, koffie + koekjes op de kamer. ontbijt erg duur, veel trappetjes zonder lift dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Op loopafstand van het centrum danwel met uitstekende busverbinding (voor de deur)

prima keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buckerell Lodge in Exeter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buckerell Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buckerell Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.