Exeter

Reviews over Exeter

Uitstekend hotel

Ger,
    20-8-2016

De kamer was schoon en heeft comfortabele bedden en gemakkelijke stoelen. Er is een zeer groot parkeerterrein (gratis parkeren) en gratis WIFI.

In de ochtend kunt u genieten van een volledig Engels ontbijt en als je dat niet graag wilt eten zijn er voldoende ingrediënten om een continentaal ontbijt samen te stellen. Het diner dat we er hebben gehad was goed. Het personeel was vriendelijk.

We hebben echt genoten van ons verblijf in het Best Western hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

Goed hotel voor kort verblijf

Klerks.a,
    10-6-2016

Het hotel ligt aan drukke weg achter een benzinepomp. Weinig geluidsoverlast. Het hotel bestaat uit verschillende paviljoens met alle kamers op de begane grond. De kamer was klein, maar keurig ingericht. Geen ruimte voor de koffers, behelpen. De badkamer was voorzien van een mooie inloopdouche en prima ingericht. Een uitstekend diner met keuze uit 3 voor-en 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Goede bediening en service

Gereisd met vrienden in juni 2016

Goed hotel voor kort verblijf.

De Petter Rita,
    9-7-2014

Verbleven 2 nachten, begin van de reis naar Cornwall en op de laatste nacht in dit hotel, gebouwd in de vorm van een rechthoekige hoeve, enkel met kamers op gelijkvloers. Kleine kamer, moeite met plaatsen van valiezen, wel nieuwe badkamer met mooie inloopdouche en alle producten aanwezig. Ontbijt keuze genoeg, avondeten lekker. Alles was netjes. Personeel ok.

Gereisd met partner in mei 2014

Oase in leuke stad

Else,
    28-5-2014

Op loopafstand van winkels, restaurants en de kathedraal en toch een oase van rust. We hadden een prettige, schonen kamer en grote badkamer (matige douche) maar misten een bedlampje en de gordijnen waren erg dun. Vriendelijk personeel en bij mooi weer kun je heerlijk met een drankje in de grote tuin zitten.

Gereisd met partner in mei 2014

leuke basis om Dartmoor te verkennen

jan,
    28-6-2009

we hebben van een 5 daagse Devon Summer deal bij Buckerell genoten, goede basis om Dartmoor en Exeter te verkennen.

Goed hotel, weinig toerisme , veel bruiloften en weddings.

Traditioneel English breakfast perfect !

Leuke tuin , afstand naar centrum ong 20 min lopen.

Kamer erg goed, rustig gelegen.

Gereisd met partner in juni 2009
Exeter scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews