Camping Leadstone Camping

1 review over Camping Leadstone Camping in het Nederlands

Met jonge kinderen

Grote, echt Engelse volkscamping.

Aris Schellinkhout
6-8-2009

Geen slechte camping, maar ook niet geweldig. Veel gezinnen met kinderen. Leadstone heeft net personeel op de receptie dat goed luistert naar de klant/gast. 's Morgens melk, bacon(1) en eieren te koop. Voor Engelse begrippen veel tenten, vlakke grasvlakten, alleen dieper in de grond wat stenen, lastig voor haringen. Lawaai doordat de weg nogal druk is, elk half uur een bus, 's nachts wat scheurende auto's. Camping zelf is na 23:00 wel stil. Niet goedkoop!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leadstone Camping in Dawlish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leadstone Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.