Camping Lady's Mile

Met jonge kinderen

Kampeerfabriek

wendyvandereijk
23-8-2014

Op zich is het een prima camping. Het terrein is goed onderhouden, er is een prachtige speeltuin, een binnen- én buitenzwembad met glijbaan, er is werkelijk van alles te doen voor kinderen. De standplaatsen zijn behoorlijk ruim en er zijn diverse toiletgebouwen, zodat het nooit echt ver lopen is.

Maar de camping is zo massaal en onpersoonlijk en vooral druk en lawaaiierig, dat het voor ons een keer en nooit weer is. Wij houden meer van rustigere kleinere campings, dan maar zonder al die voorzieningen. Het strand is net te ver om te lopen met kinderen (ruim 25 minuten heen en een stuk langer terug want bergopwaarts). De camping ligt aan een drukke doorgaande weg, maar als je niet het achterste veld kiest heb je daar op zich niet veel last van, omdat de stacaravans ervoor staan.

Wel ok, maar niet weer.

Heleen
27-1-2013

Wij zaten in een stacaravan (Ruby) via touroperator geboekt. Stond pal aan de doorgaande weg, de hele dag verkeersgeluiden. Inrichting gedateerd, maar wel schoon genoeg. Bedden erg kort (ca 185cm) en smal. Oven en magnetron aanwezig. We hadden alle dekens wel nodig, want het koelde 's nachts behoorlijk af. Weinig Nederlandse jeugd en ook weinig te beleven voor tieners. Grote speeltuin in het midden, tot ca. 22.30 een hoop kindergeschreeuw. Animatie was binnen in restaurant. Strand 10 min. met de auto. Redelijk ver ook van de echte toeristische plekken als Torquay, Paignton, Exeter en Dartmoor. Toch hebben we die plekken allemaal bekeken in 2 weken. Het weer was lekker, maar niet warm. Dawlish zelf (dus niet Dawlish Warren) is een schattig plaatsje om wat rond te slenteren. Zwembad ook toegankelijk voor gasten van buiten de camping. Grote supermarkt op een paar minuten. Hebben verder een prima vakantie gehad, maar zou niet weer naar Lady's Mile gaan.

engelse riviera

fred
22-8-2012

de camping is netjes, alleen de accomodatie is verouderd en de bedden zijn zo klein dat je er met goed fatsoen amper in kan blijven liggen. als je dit ongemak aan de kant kan zetten valt het verder best mee met veel amusementshallen in de buurt en een prachtige natuur.

Leuke Familiecamping voor alle leeftijden

Oscar Rutten
15-8-2012

Prima vlakke camping waar het lekker kamperen is. De camping is schoon. Overal is personeel bezig om de camping schoon te houden. Het sanitair wordt twee tot driemaal daags gereinigd. Het binnen- en buitenzwembad wordt iedere ochtend gereinigd. Alhoewel op de camping veel honden zijn, geven deze nergens overlast met hun poep. De eigenaren ruimen dit zelf op. Iedere ochtend worden de vuilnisbakken geleegd, en eventuele afval dat iemand heeft laten liggen opgeruimd.

De kinderen hebben zich prima in het zwembad vermaakt en in de avond hebben ze lekker met de Engelse jeugd gepoold.

De camping ligt voor bezoekjes aan kust en steden centraal in het district Devon waardoor er genoeg te zien en beleven is.

M.a.w. we hebben hier een prima vakantie gehad.

Een basic stacarvan, met alle noodzakelijke dingen op basic kwaliteit. De prijs was in mei zeer netjes, in de zomer is het 3x zo duur en dat zouden we er niet voor over hebben.

Het zwembad was klein, maar ok en ook was er voldoende speelgelegenheid aanwezig op de camping. We hebben 1x gegeten in het restaurant, dat was enorm veel voor een lage prijs, maar daar was ook alles mee gezegd.

Beetje gemengde gevoelens

Roberto
16-7-2011

De camping ligt er mooi bij, op wandelafstand (30 min) van de beach. Er is het nodige te doen met oudere kinderen, maar als je niet van wandelen en autorijden (naar Dartmoor 60 min, Exeter 30 min, Teignmouth 15 min, Torqay 45 min) houdt kun je beter een andere omgeving zoeken. Wij zaten in een stacaravan (Ruby 22) die gelukkig niet pal langs de doorgaande weg (A379, 30 Mph) ligt want daar hoor je overdag toch wel veel geluid van. Andere stacaravans stonden er direct tegenaan, met alleen een houten schutting ertussen.

Met de lage koers (ca EUR 1,12) van het Engelse Pond is de vakantie vrij goedkoop uitgevallen. Voor circa 7-8 Pond heb je een complete hoofdmaaltijd in de pub/inn. Zelf naar de bar om te bestellen, ze komen de bestelling niet opnemen.

goede uitvalbasis

Inge
6-9-2009

Op zich ligt de camping op een centraal punt om leuke uitstapjes te maken. Er is een mooie wandelroute naar het strand met zijn rode rotsen. Ook het South West Coast Path is hier makkelijk op te pakken.

Het is een grote camping, en als je zelf een tent ofzo bij je hebt kun je leuke plekken opzoeken (ook op de heuvel, ver van kantine ect.) Wij zaten in een stacaravan en die staan langs de doorgaande weg. 's Morgens vanaf 7 uur dus auto's "in" je slaapkamer. Het was erg rustig toen wij er waren.

's Avonds bingo en entertainment. Een enthousiaste club jongeren zingt en danst in een bepaald thema. Verder veel gokautomaten (maar die zie je zowiezo veel in Engeland) en pouletafels. Als je ervan houdt.....

Wij vonden het niet heel erg om na een week verder te trekken naar North Tamerton en Hawkhurst.

camping niet slecht, maar voor ons nooit meer!

fam. van Ham
27-8-2009

De camping op zich was niet slecht, toiletgebouwen waren redelijk goed schoon. Ook onze plek was groot genoeg. Maar het publiek wat er kwam was erg luidruchtig en hield van gokken en bingo. Zelf bij de wasmachines stonden van die apparaten. 's avonds renden de (jonge) jeugd nog volop over de camping terwijl het eigenlijk om 10 uur rustig moest worden. Maar geen mens die dat controleerde. Toen wij ons aanmeldden, zat de ongeïnteresseerde receptioniste te computeren, te bellen en met een collega te overlegen terwijl ze onze gegevens noteerde. De snackbar stonk zo verschrikkelijk dat we er niet naar binnen wilde, dus al helemaal niets te eten wilden halen.

De speeltuin was leuk en ook het zwembad binnen en buiten waren wel klein maar goed.

Al met al geen verkeerde camping maar erg onrustig en niet ons soort publiek

we zaten in een stacaravan rowan 2, mooie en ruime plaats. we hadden een tuinset geboekt , maar dan krijg je een picknick tafel. het was nog rustig op de camping dus hadden we een prive voetbalveld voor de caravan. de caravans tegen de weg aan hebben veel lawaai van de weg. voor tieners niet zoveel te doen. smorgens geen verse broodjes(wel bij geralds supermarkt).de badmeesters zijn streng in het binnenbad.

2006

Het was een leuke camping met een leuke speeltuin, en veel sanitair gebouwen. Je kunt gemakkelijk van de camping naar het strand. Er zijn veel dingen te zien en te doen binnen een straal van 10 km. Ook is er een bar waar soms leuke optredens zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lady's Mile in Dawlish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lady's Mile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.